Spillredaksjonen Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Bethesda-topp avviser kritikk av Starfields hovedmeny – Høyst uprofesjonelt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Runis Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Var det derfor f.eks Skyrim ble så ræva og upopulært altså, fordi startskjermen der var så minimalistisk? 3 Lenke til kommentar
PersonalJeebus Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Runis skrev: Var det derfor f.eks Skyrim ble så ræva og upopulært altså, fordi startskjermen der var så minimalistisk? Godt poeng. Portal 1 og 2 og Half Life 1 og 2 var også svake og upopulære spill fordi utviklerne var for late og umotiverte til å lage noe annet enn en svært minimal start-skjerm. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Hva med spill der spillet er startskjermen? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Mye kritikk kommer av ren misunnelse , kanskje karen savner det å være med på et nytt storspill . 1 Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Ingen speler Minecraft .. og det er kun fordi start-skjermen er så dårlig... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Lurer på hva han mener om startskjermen til CoD.. Går for minimalistisk 10 av 10 ganger over den hvert fall. Lenke til kommentar
erikric Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Det er den mest oversiktlige menyen jeg har sett på lenge. Ingen tvil om hvor jeg skal trykke for hva. Skjønner kanskje at designere reagerer på firkant-kladden i høyre hjørne, men her blir jeg ihvertfall ikke overveldet som i Ranbow Six eller Battlefield. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Jeg skjønner ikke noe av kritikken for å være helt ærlig🤔 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 (endret) Noe overanalytisk kanskje eller lite å skrive om? Endret 22. august 2023 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 First world problems..... en startskjerm, der man befinner seg 2 sekund. Han bør finne seg en ny hobby. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2023 Rapporter Del Skrevet 22. august 2023 Er det sure PlayStation folk som lager alle disse klagene? Jeg får ikke spille Starfield på Ps5. Så da skal jeg klage på at Pluto er en planet i Starfield og skal klage på hovedmenyen i spillet også. Dette høres ut som en skikkelig syte country sang. Dama forlot meg for xbox. Pickupen forlot meg for PC. Nå skal jeg syte om en hovedmeny. 1 Lenke til kommentar
Bitpit Skrevet 23. august 2023 Rapporter Del Skrevet 23. august 2023 Liker Grummz, men akkurat her er jeg ikke enig. Den er stilren uten et hav av tullball, perfekt i mine øyner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå