Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man at en mann er interessert i mer enn bare sex?


Gjest 0ebad...a1b

Anbefalte innlegg

Gjest 0ebad...a1b

Spørsmålet står i tittelen. Jeg har hatt sex med veldig få menn (kun kjærester) og dette er en god del år siden. Ser at samfunnet og datingen har forandret seg mye og jeg lurer på hva jeg skal se etter? Har snakket med andre kvinner om dette og de fleste sier at mennene kan dra datingen ganske langt bare for å få seg et ligg og så stikke. Samtidig kan de som er interessert i forhold, stikke raskt om ting ikke eskalerer raskt. Har ikke tenkt å bruke datingapper, men møte menn på sosiale arenaer og via venner og bekjente (ikke utesteder og puber, jeg går ikke dit uansett). 

Lurer også på hva menn liker å gjøre på dates. Jeg foretrekker å lage mat hjemme og spise hjemme, men det er kanskje litt casual? Samtidig syns jeg det er koselig å lage mat sammen og gjøre noe sammen, man blir jo godt kjent på den måten også. Turgåing liker jeg og er også glad i bilkjøring, så å dra på road trips eller kjøre til fine steder er noe jeg syns er koselig. Men vet ikke om det høres teit ut eller er dumt. Netflix og chill er selvsagt ikke et alternativ, jeg vil ikke sende DE vibbene... 

 

 

Anonymous poster hash: 0ebad...a1b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0ebad...a1b

Grunnen til at jeg spør om hvordan jeg kan vite om han er interessert i bare sex er fordi det tar tid for meg før jeg blir trygg nok til å ha sex og jeg ønsker ikke å bli brukt på den måten. Jeg elsker sex men det betyr mye for meg å dele det med noen og ligger jeg med en mann så betyr det at jeg er forelsket i han og vil vær med han. Jeg er på ingen måter en veldig tradisjonell dame, men det er nå sånn verdiene mine er. 

Anonymous poster hash: 0ebad...a1b

Lenke til kommentar

Hvis han er interessert så vil han vise det, ta kontakt med deg, spørre om du vil være med på ting og lignende. Så lenge du viser interesse tilbake så er det good. Det er mange som bare er ute etter et ligg, men også mange som er interessert i forhold helt uten at det er noe raskt ligg involvert. Det er også mange som gjerne venter med ligg til man føler seg sikker, trygg, eller helt til forlovelse eller ekteskap. Leter du kun blant venner og bekjente så treffer du kanskje ikke de du er på jakt etter (hvis dine kvinnelige bekjente sier så), men who knows. Så hvis det er viktig for deg å vente, så vent. Forsvinner han da så er det helt greit, for da har du utelukket en som kanskje bare ville akkurat det, og da er det ingenting å være lei seg for. Blir han, uten å mase om slikt, så er han interessert i deg og en keeper. Men du må være litt på du også. Kan ikke bare være han som tar kontakt, eller spør om å være med på ting etc.

De tingene du lister opp liker ihvertfall jeg på date, og ser ikke noe veien med Netflix og chill heller (hvis ikke det er "slang" for noe annet?). Ellers gå på et arrangement, konsert eller trene sammen.

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
Lenke til kommentar
Gjest 0ebad...a1b
Fustasjeopphengsforkobling skrev (24 minutter siden):

Hvis han er interessert så vil han vise det, ta kontakt med deg, spørre om du vil være med på ting og lignende. Så lenge du viser interesse tilbake så er det good. Det er mange som bare er ute etter et ligg, men også mange som er interessert i forhold helt uten at det er noe raskt ligg involvert. Det er også mange som gjerne venter med ligg til man føler seg sikker, trygg, eller helt til forlovelse eller ekteskap. Leter du kun blant venner og bekjente så treffer du kanskje ikke de du er på jakt etter (hvis dine kvinnelige bekjente sier så), men who knows. Så hvis det er viktig for deg å vente, så vent. Forsvinner han da så er det helt greit, for da har du utelukket en som kanskje bare ville akkurat det, og da er det ingenting å være lei seg for. Blir han, uten å mase om slikt, så er han interessert i deg og en keeper. Men du må være litt på du også. Kan ikke bare være han som tar kontakt, eller spør om å være med på ting etc.

De tingene du lister opp liker ihvertfall jeg på date, og ser ikke noe veien med Netflix og chill heller (hvis ikke det er "slang" for noe annet?). Ellers gå på et arrangement, konsert eller trene sammen.

Netflix og chill er "slang" for sex. Så redd det å se film og kose på sofaen blir en invitasjon til det. Takk for svaret ditt. :) Jeg venter, hvor lenge jeg venter vet jeg ikke men ekteskap eller forlovelse ønsker jeg ikke uansett så ikke SÅ lenge, hehe. 

Jeg viser interesse når jeg er interessert, så tror ikke det skal bli et problem for å si det sånn. Men interessen vises ikke med sex til å begynne med kan man si. 

Anonymous poster hash: 0ebad...a1b

Lenke til kommentar
Gjest 0ebad...a1b skrev (5 minutter siden):

Netflix og chill er "slang" for sex. Så redd det å se film og kose på sofaen blir en invitasjon til det. Takk for svaret ditt. :) Jeg venter, hvor lenge jeg venter vet jeg ikke men ekteskap eller forlovelse ønsker jeg ikke uansett så ikke SÅ lenge, hehe. 

Jeg viser interesse når jeg er interessert, så tror ikke det skal bli et problem for å si det sånn. Men interessen vises ikke med sex til å begynne med kan man si. 

Anonymous poster hash: 0ebad...a1b

Treffer du rett mann så tenker han gjerne at det er et kvalitetstegn om damen vil vente, og ikke hoppe rett på med en gang. Du må ikke tenke at du er kjip eller noe sånn av den grunn. Heller en effektiv måte å få silt bort de du ikke er på jakt etter.

Lykke til!

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest e0cf7...911

Menn er interessert i det de får servert.

Har du kun sex å tilby? Ja da vil mannen bare ha sex fra deg

Har du noe mer å tilby? Ja da vil mannen ha deg også fra deg.

 

menn elsker å legge alt ansvar hos kvinnen, så du må ha noe mer å tilby, overraskende mange kvinner tar dette som en fornærmelse også. Men de som vet..de vet

Anonymous poster hash: e0cf7...911

Lenke til kommentar
Gjest 69125...8f6

Veldig få menn som bare er interessert i sex med den rette dama.

Veldig mange, nær sagt alle menn, er kun ute etter sex med de fleste damer. 

Når du forstår det så blir det mye enklere. 

Anonymous poster hash: 69125...8f6

Lenke til kommentar
Gjest 71d10...5ec

Ikke for å være drittsekken i tråden, men dette er på mange måter det store problemet begge veier. Da jeg fortsatt var singel, og egentlig synes det var ok og stort sett var ute etter sex hadde jeg inntrykk av at jenter/kvinner som var helt inforstått med min "jeg trenger virkelig ikke noe seriøst nå, så ikke forvent noe" endte opp med å fortelle meg hvorfor gardinene ikke matchet tapeten da vi dro hjem til meg etter date pluss minus 3 og ble veldig huslige fort. Dessuten hadde jeg, på den tiden, egentlig bare sett på det som en utfordring hvis dama sa at hun ville vente med sex (spørs hvor lenge hun ventet da). Godt mulig det bare er meg, men tror det er noen primitive innstinker sopm dukker opp hos mange.

Så du må rett og slett bare lese vedkommende. Genuin interesse for hvem du er, hva du gjør, hva du liker, er gjerne signal om litt mer seriøsitet (men kan også være en god player), mens overfladisk snakk og komplimenter ofte er det motsatte (men kan også være en utrent fyr som er usikker på dating og hva man sier). Hvis du er konsekvent på å vente med sex faller uansett playerene av rimelig fort.

Hva menn gjør på date er vel forskjellig fra mann til mann, men jeg anbefaler nøytrale steder i starten, enten bare for en gåtur eller en kaffe, eller etterhvert en middag. Ellers er forslagene du selv kommer med gode; om du bare lar de type dater vente litt.

Og jeg er uansett ingen ekspert på dette, bare mine five cents.

Anonymous poster hash: 71d10...5ec

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...