Gå til innhold

Red Dead Redemption slippes på PlayStation 4 og Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror/håper at dette bare et sidesteg/mellomsteg før de slipper Red Dead Redemption Remastered på PC og nyere konsoller. At de allerede er kommet såpass greit med RDR remastered at de like så godt kan finansiere det enda mer ved å slippe en dårligere versjon til de svakere konsollene. Det gir mening å lansere dette først. Kanskje dra inn litt penger. Og så slippe den ordentlige oppussingen.

I mellomtiden har man fortsatt RDR2 som absolutt er verdt flere gjennomspillinger selv i 2023. Ingenting som topper det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meh, RDR var et veldig bra spill når det kom, men etter RDR2 vil spillet fremstå som tomt, lite interaktivt, og lite. Historien er jo ok, men verden og gameplay er mye mindre engasjerende enn RDR2 .

Og ikke er spillet av den alderen eller grafikk stilen at man kan leve på nostalgi heller.

 

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (34 minutter siden):

Meh, RDR var et veldig bra spill når det kom, men etter RDR2 vil spillet fremstå som tomt, lite interaktivt, og lite. Historien er jo ok, men verden og gameplay er mye mindre engasjerende enn RDR2 .

Og ikke er spillet av den alderen eller grafikk stilen at man kan leve på nostalgi heller.

Jeg er enig i første avsnitt, men litt nostalgi kan det bli. Eller nå de som var for unge når det kom.

Selv om rdr2 knuser det på alle måter så er det jo en prequel, så da kan det gi litt mening å gi en litt oppusset versjon ut også.

Jeg føler heller de burde slengt inn rdr storyen inn i rdr2 hvis det hadde vært gjørbart. De er jo ganske nært i epilogen. Så har man alt det gode i rdr2 med handlingen til rdr. Som en betalt dlc.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 time siden):

Meh, RDR var et veldig bra spill når det kom, men etter RDR2 vil spillet fremstå som tomt, lite interaktivt, og lite. Historien er jo ok, men verden og gameplay er mye mindre engasjerende enn RDR2 .

Og ikke er spillet av den alderen eller grafikk stilen at man kan leve på nostalgi heller.

 

Ahh. Jeg har spilt gjennom store deler av RDR 1 på pc i det siste gjennom xbox 360 emulator. Funker helt fint. Jeg liker ærlig talt det enklere gameplayet, syntes det ble for mye dilldal i rdr2. Ikke noe jeg gidder å spile på ps5 da xbox one versjonen er en god "remaster" med 4k oppløsning og raskere lastetider.

Men skal ikke se bort fra at en switch versjon kunne vært gøy å kunne ta med seg rundt.

Lenke til kommentar

Enkel cash grab å lansere spelet så og seie uendra. Hadde dei oppdatert det så kunne det vore moro å spelt igjen, men det kjem til å vere veldig utdatert etter RDR2.

Det kan bli for mykje ekstra sjølvsagt, og RDR2 har massevis, men du må jo ikkje engasjere deg i alt du møter på. Verda verka veldig levande i RDR2. Manglar framleis mykje dynamikk og variasjon, men det fungerte bra.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...