Gå til innhold

Prinsesse Peach får sitt eget spill til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som om det blir 3D på linje med little big planet, hvor man hadde tre plan å velge i innover på brettene. 2.5D ble det vel kalt?

 

 

Litt off topic, men det er veldig tungvint å kommentere på de forskjellige artiklene nå. Hadde det ikke vært en ide å inkludere en link til den relevante tråden på forumet? Når jeg trykker logg inn så dukker forsiden av forumet opp, og jeg må lete etter artikkelen på forumet. Jeg vet hvorfor det er slik, men en liten link til forumtråden i slutten av artikkelen hadde jo gjort det litt enklere for oss som ikke er særlig på forumet ellers.

Lenke til kommentar
PheIix skrev (21 minutter siden):

Litt off topic, men det er veldig tungvint å kommentere på de forskjellige artiklene nå. Hadde det ikke vært en ide å inkludere en link til den relevante tråden på forumet? Når jeg trykker logg inn så dukker forsiden av forumet opp, og jeg må lete etter artikkelen på forumet. Jeg vet hvorfor det er slik, men en liten link til forumtråden i slutten av artikkelen hadde jo gjort det litt enklere for oss som ikke er særlig på forumet ellers.

Du kan klikke "Gå til forumtråden" under artikkelen.

Knappen er litt gjemt fordi den kommer under et knippe relaterte artikler.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (6 timer siden):

Du kan klikke "Gå til forumtråden" under artikkelen.

Knappen er litt gjemt fordi den kommer under et knippe relaterte artikler.

Jaggu, det har du helt rett i. All den tid jeg har brukt på denne siden, så har jeg ikke sett den knappen.

Nå ser min kommentar rimelig dum ut, men jeg lar den stå sånn som den er til spott og spe. Takk skal du faen meg ha ;)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...