Gå til innhold

Om Lekeplassen - Vanskelig og lage nye leker nå.


Anbefalte innlegg

Dette er ikke første gangen jeg opplever dette, tror det er tiende eller ellevte gangen jeg opplever dette. Har ikke helt tellingen på det.

Ser nå i dag i dag at det er helt håpløst og lage nye leker, pga de fleste ikke verken tørr eller orker og gi en ny lek en sjanse. Nå er det faktisk ganske nært for at jeg ikke gidder og lage noe nytt i lekeplassen.

Jeg undrer verirkelig over hva kan dette kan skylles av?

Dette er rein spekulasjon fra min side.

Kan det være at Diskusjon.no tok den avgjørelsen med og fjerne regler der fra, at det er derfor det skjedde? Eller er det noe helt annet, som jeg ikke vet om? Ikke vet jeg, hva det skylles av.

Dette syns jeg er en trist utvikling på lekeplassen. De fleste folk i lekeplassen er jo greie, og oppfører seg någelunde okei, ingen tvil om det.

Hadde vært fint og prøvd å få en oppklaring i dette, om hvorfor.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det og fjerne regler var kanskje litt hardt av med og si, så det i etter tid. Er ikke sikker hvordan jeg skal omformuleringe den settningen. Jeg prøvde, men fikk ikke til. 😑

Så klart gjelder retighetslinjen over alt her inne på Diskusjon.no. Bare ikke like stor grad på alle plassene. Lekeplassen er en av dem.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (8 timer siden):

Du får heller slå deg løs i de trådene som allerede finnes på det under-forumet, i stedet for å hele tiden finne på nye ting å gjøre. :thumbup:    

Hoved greia er at jeg savner lekeplassen som den var før. Da tok folk mer intuitiv og deltok på nye leker, mer aktiv på enda flere leker. Nå er det kun ca 4-5 leker som er konstant aktiv. Før var det ca 8-10 som var ganske aktiv. Omså ikke litt mer.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (30 minutter siden):

Trist siste lekene dine ikke slo an @TheDarkSycamore - SCM ☹️ du er kreativ og hyggelig og har mange gode ideer. 👍

Den siste så dessverre ut til å være litt vanskelig å gjøre på nettbrett og jeg bruker bare nettbrett her 🫤

Har testet ut Hjørne Sjakk spillet mitt. Og den fungerer faktisk. Den virker sikkert avansert ut for de fleste. Den er ikke så vanskelig som man skal ha seg til.

Jeg personlig har blidt lei av originale Bonde Sjakk spillet, er for dyktige i det spillet, enten vinner jeg, eller så blir det uavgjort. Det er litt derfor jeg lagde Hjørnet Sjakk spillet. Der er det mer utfordrende bli god i. :yes:

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden):

Har testet ut det Hjørne Sjakk spillet mitt. Og den fungerer faktisk. Den virker sikkert avansert ut for de fleste. Den er ikke så vanskelig som man skal ha seg til.

Jeg personlig har blidt lei av originale Bonde Sjakk spillet, er for dyktige i det spillet, enten vinner jeg, eller så blir det uavgjort. Det er litt derfor jeg lagde Hjørnet Sjakk spillet. Der er det mer utfordrende bli god i. :yes:

 

Problemet er at det virker utrolig tungvint å spille i en forumtråd. 

Forumtrådleker er ment å være skikkelig lavterskel, og hvis man må laste ned bilde, redigere og så laste opp, er det ikke lavterskel og vil det ikke fenge lenger. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...