Gå til innhold

Ghettofiseringen av Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det myndighetene og kremen er redd for. Ei befolkning som står sterkt og samlet.

Jeg finner det ironisk at når det kommer til andre aspekter i samfunnet'skal det være små forskjeller, jamfør Kaski med flere.  Når det kommer til kultur, livsførsel og verdisyn er det ikke så farlig med likhet, virker det som.

Vindmøllefeiden virker også veldig beleilig til å skape splittelse mellom folk. Jo mer splittelse det er i befolkningen blir det vanskeligere å få folket til å gå i ei retning.

Det verste jeg vet er når folk snakker om det fantastiske demokratiet. Når slavesystemet er problemet hjelper det ikke hvem man stemmer inn på talerstolen. Alt må gå.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Er det ikke rom for refleksjon når du deler samme ide som et et eks-vigrid medlem? Altså en nazist. 

Hvor i all verden får du det fra? Begynner forresten å bli lei de barnslige fornærmelsene dine. Trådforurensing er det du driver med.

Legger for øvrig merke til at du ikke svarte på spørsmålet mitt så jeg gjentar:

Synes du det er fristende å flytte til Malmö?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
knutinh skrev (2 minutter siden):

Du besvarte en post av meg. Hvis du mangler folkeskikken eller evnen til å huske hva du svarer på kan du være så snill å ha deg ut herfra? Kanskje du finner noen likesinnede å leke med et annet sted og kan overlate denne tråden til de som har folkeskikk?

https://www.diskusjon.no/topic/1935547-ghettofiseringen-av-norge/?do=findComment&comment=26674441

«Hva er menneskefiendtlig tankegods? Er Maoisme og Stalinisme menneskefiendtlig? Hvem skal sitte i kommitteen som skal avgjøre om et sett tankegods er utformet for å påføre menneskeheten jævelskap?»

Ja. Jeg spurte om du kan innse at høyreekstremisme er menneskefiendtlig. Også responderer du med irrelevante spørsmål. 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Entern skrev (3 minutter siden):

Hvor i all verden får du det fra? Begynner forresten å bli lei de barnslige fornærmelsene dine. Trådforurensing er det du driver med.

Legger for øvrig merke til at du ikke svarte på spørsmålet mitt så jeg gjentar:

Synes du det er fristende å flytte til Malmö?

Du fronter åpenlyst Great Replacement Theory og sier det er fakta.

Det samme mener eks-vigrid medlemmet.

Hvordan er det å fornærme? Jeg lurer på om du har reflektet over dette. 

 

 

Om jeg skal flytte til Malmø er en billig stråmann. Ikke ukjent taktikk fra deg. 

 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Du fronter åpenlyst Great Replacement Theory og sier det er fakta.

Det samme mener eks-vigrid medlemmet.

Hvordan er det å fornærme?

 

Selvfølgelig er det det. Skal du først fornærme folk får du i alle fall ha ryggrad til å stå ved fornærmelsene dine.

Jeg gjentar forresten spørsmålet mitt: fristet til å flytte til Malmö?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig er det det. Skal du først fornærme folk får du i alle fall ha ryggrad til å stå ved fornærmelsene dine.

Jeg gjentar forresten spørsmålet mitt: fristet til å flytte til Malmö?

Forklar hvordan det er å fornærme deg når jeg baserer det på ting du selv har sagt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (18 minutter siden):

Har man andre meninger om innvandring enn «kjør på!!!» blir man dessverre utsatt for useriøse og grove personangrep og sjikane og i verste fall forfølgelse fra woke/venstreradikale/-ekstreme folk, så da blir debatten deretter :hm:

Samt resultatene, om Sverige er noe vi kan sammenligne oss med. Selvsagt er man hardbarka nazist om en ikke ønsker en risiko for tilsvarende forhold.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Crooked Cracker skrev (10 minutter siden):

Samt resultatene, om Sverige er noe vi kan sammenligne oss med. Selvsagt er man hardbarka nazist om en ikke ønsker en risiko for tilsvarende forhold.

Du deler materiale fra et forlag startet av et eks vigrid-medlem. Altså en selverklært nazist. Det vekker naturligvis noen tanker. 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Crooked Cracker skrev (2 minutter siden):

Samt resultatene, om Sverige er noe vi kan sammenligne oss med. Selvsagt er man hardbarka nazist om en ikke ønsker en risiko for tilsvarende forhold.

Ja seffern bare nazier som synes ukentlige bombeangrep og ditto mord og ekstreme antall voldtekter er en fryktelig idé. Ifølge en del folk. Men seffern, samme folka mener nærmest man er hardbarka nazist bare man nevner tilstandene i Sverige. De vil for enhver pris at folk ikke skal vite disse tingene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Psykake skrev (3 minutter siden):

Hva har det å gjøre med det faktum at du støtter samme teori som et eks vigrid-medlem? 

Hvorfor ønsker du ikke å svare på spørsmålet? Trodde du likte ghettoer jeg, da skulle da Malmö være midt i blinken for deg, fargerikt fellesskap over hele  linja 😃😃😃😃😃😃

Folk med meget forskjellige syn på ting kan faktisk ha sansen for samme teori, tro det eller ei!???

Endret av Entern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ønsker du ikke å svare på spørsmålet? Trodde du likte ghettoer jeg, da skulle da Malmö være midt i blinken for deg, fargerikt fellesskap over hele  linja 😃😃😃😃😃😃

Folk med meget forskjellige syn på ting kan faktisk ha sansen for samme teori, tro det eller ei!???

Jeg ser bare ikke hvordan det er relevant i forhold til ditt og eks vigrid-medlemmet sitt forhold til Great Replacement Theory. 

 

Ja selvsagt. Jeg spør bare om du har reflektert over det faktum at du deler tankegods vedrørende innvandring/muslimer med et eks vigrid-medlem, og at kanskje det er årsaken til at man er litt skeptisk til din innvandrer kritikk. 

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Psykake skrev (21 minutter siden):

Du deler materiale fra et forlag startet av et eks vigrid-medlem. Altså en selverklært nazist. Det vekker naturligvis noen tanker. 

Du har en patetisk måte å argumentere på, ærlig talt. Jeg delte det åpenbart for å belyse hva oppstyret gikk ut på, jeg har utfordret deg til å hoste opp noen sitater fra denne forfatteren som kan tilskrives farlig retorikk, som du har gjentatte ganger feiget ut på. Nå prøver du deg med en banal og billig assosieringsstråmann, som egentlig er alt du har å fare med. Bare vissvass basert på et forvrengt tankespinn som aktivt går inn for å sabotere en viktig debatt. Du er ikke verdig min tid.

Endret av Crooked Cracker
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Crooked Cracker skrev (Akkurat nå):

Du har en patetisk måte å argumentere på, ærlig talt. Jeg delte det åpenbart for å belyse hva oppstyret gikk ut på, jeg har utfordret deg til å hoste opp noen sitater fra denne forfatteren som kan tilskrives farlig retorikk, som du har gjentatte ganger feiget ut på. Nå prøver du deg med en banal og billig assosieringsstråmann, som egentlig er alt du har å fare med. Bare vissvass baseet på et forvrengt tankespinn som aktivt går inn for å sabotere en viktig debatt. Du er ikke verdig min tid.

Når du ikke har noe annet å si, er angrep det beste forsvar.

Du får det til å handle om meg og at jeg anklager deg for å dele nazistisk materiale, når motivet mitt var å sette lys på hva slags type mennesker det er som omfavner Great Replacement Theory. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...