Gå til innhold

Michael Jackson og pedofil påstandene - hva tror du om dette ?


xrays

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:utakt skrev (21 minutter siden):

Jeg tror Jackson var i kategorien "Peter Pan syndrom", en som ikke ønsker å bli voksen, og derfor trivdes best rundt barn og unge. Jeg tror ikke det var noe i ryktene om pedofili. Jeg tror faktisk han så på barna som venner. Kall meg naiv. 

Må bare kommentere med min mening  som er at "voksen" bob bob. Som voksen så stivner de fleste både på den ene og andre måten og barna er jordens fremtid og det er ikke alltid "voksne" nok voksen til å forstå så det kan jo evt være en grunn til at barn ble frontet her. som "childreren" - låta, det er ofte en bakenforliggende grunn  det som blir frontet i tekst i musikk og som kjendiser fronter eller opplyser om  og ingen tilfeldighet. Det kan være innputter vi trenger.

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Alkan skrev (25 minutter siden):

Tror MJ gjenopplevde litt av sin tapte barndom gjennom barn. Han hadde jo en ganske spesiell barndom som ikke var spesielt normalt akkurat, så tror ikke han var pedofil.

Men hva med motivet for å ta livet av han ?

Lenke til kommentar

Å være en person som jobber seg frem til verdens største popartist sanger, låtskriver og danser er i mine øynene på en svært annen frekvens enn hva en pedofil kan være  i mine øyne og virker lite forenelig, selv om alt er mulig. 

Lenke til kommentar

Vårt forhåld til barn er at det en noe vi får fordi alle andre får det og vi slenger de i barnehagen når de er 9 måneder gamle og der er de til de begynner på skolen mens vi tilbringer hele tiden av dagen på en jobb som noen andre slaver og vi tror det skal være slik ogja det var en grunn til at prince skrev SLAVE i ansiktet og kanskje derfor døde han også fordi noen fortsatt vil beholde det SLAVE systemet.

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...