Gå til innhold

Microsoft har satt tidspunkt for sommerens Xbox- og Starfield-show


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal bli spennende å se mer gameplay. Folk har store forventninger, jeg også. Det er så og si nada eksklusive store og bra titler til Xbox. Redfall hjalp noe hvertfall med sine nåværende 2.5 i user score på Metacritic. Fatter ikke hvorfor de i det hele tatt gav ut det spillet i den tilstanden det er i, hva tenkte de med?
Får håpe de innfrir for Microsoft har mye å bevise. De er ganske avhengig av at dette blir en suksess. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her må de levere noe som appellerer OG er håndfast. Fjorårets konferanse var håndfast, men de måtte holde tilbake de store nyhetene fordi spillene var for langt unna. Årene før der igjen annonserte de store spill, men annonsereringen føltes hule fordi det var CG trailerere for spill som i realiteten var mange år unna. 

Starfield er allerede bekreftet. Jeg antar at Forza Motorsport vil dukke opp også. Så har man en lang liste over kandidater for annonserte spill som kanskje kan dukke opp. Selv holder jeg en knapp på disse: 
-Hellblade II
-Avowed
-Fable

Kanskje Everwild, Contraband og/eller Indiana Jones

Av nye annonseringer tipper jeg vi får se Compulsion's uannonserte spill og kanskje noe relatert til Gears-serien. Det har også vært snakk om et slags 2D-spill fra Stoic Entertainment, men det spørs om det er ekte og om det i det hele tatt er relatert til Xbox/Microsoft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Slapp av , Starfield vil bli en soleklar suksess . Hvis ikke utvikleren kommer 100 % I mål , så vil moddere gjøre det . Mod-siden Nexus er en gullgruve for oss PC -spillere , der finnes mange millioner mods til samtlige open world spill og alle andre spill , slik at man kan skreddersy sin egen spillopplevelse akkurat slik man vil ha det .
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...