Gå til innhold

jente besøk.


Bushnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qwseyvnd: ...er ikke tilfeldigvis den dama du er på gli med nå?

 

edit: forresten, i følge din andre post, så har du jo bokstavelig talt glidd helt inn :p

 

back to topic:

 

bare vær deg selv. liker ikke dama deg for den du er, er ho ikke noe å spare på ;)

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

[OFFTOPIC]

Du skal jo ikke ha ketchup på Grandisen!  :roll:

Klarer nesten ikke grandis uten ketchup jeg...Smaker så lite..

 

Slutt å syt, dama mi er veggis.

 

Dama er på god vei til å bli det hun og...Tør ikke tenke på hvordan det kan bli...

[/OFFTOPIC]

 

Anyway, når er det besøket kommer?

Lenke til kommentar
... og ikke prat om hardware..

Hadde det vert meg som hadde kommet på vissit hadde jeg digga om han gadd diskutere litt hardware med meg... :p

Hmm... Vell.. Har jeg diskutert og fortalt om feil hardware jeg da?

 

Men seriøst.. Jeg har stått i timesvis hjemme og for og prøve og lage noe mat.. Mamma har alltid lurt på hva som går av meg siden jeg ikke kan fordra og stå på kjøkkenet i mer enn 5min..

 

Problemet med Stearinlys er at jeg..øh.. blir litt i kosehumør av det. Er jo ikke alltid det er ønskelig. Men det ser fint ut.. uten tvil..

 

 

Og romantiske filmer.. Hvorfor skal alle velge dem? Greit nok at en liten romantisk komedie er greit ,men etter de damene jeg prater med daglig så vil de heller se en actionkomedie eller Animasjonsfilm.. Animasjonsfilmer er jo fine.. Sålenge det pixxar har laget dem :D

 

EDIT: Og til og drikke er jeg en fan av vann ,men cider på glass duger jo også. (Brus er intet alternativ for meg ,men brus er ikke noe særlig heller)

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Skal han lage skikkelig biff med masse tilbehør og slikt, så tror jeg han støter på problemer :p

Hvorfor det?

Fordi han skrev i en eller annen post at han ikke var noe flink til å lage mat, og han bør kanskje starte _litt_ lavere enn med biff...

Men ey, for all del! Lag biff, men ikke ha så altfor store forhåpninger :p

 

Taco og Wraps funker veldig bra.

Lenke til kommentar

meg være glad for at jeg faktisk kan lage mat som 16 åring, men trist for at jeg ikke har noe dame å lage mat til...

 

tenke litt, kan sosialisme og det å like rødvin ha en sammenheng? en i klassen og meg selv er vel de i hele 1. klasse på skolen som er mest aktiv politisk (?), seff på venstresiden... og begge liker rødvin... :D

 

Toback to topic:

det pleier vel å funke med det meste så lenge damen liker deg...

Lenke til kommentar
Mat: Ikke Grandis, hvis du ikke er så avansert så ta heller marinert kylling med ris og salat.

Film: 9,1/2 Weeks eller tilsvarende. (ikke ta noe av typen Buttfuck 5)

Drikke: rødvin, evt alkoholfri.

 

Ett par stearinlys gjør susen, men ikke la det se ut som du er katolikk.

Og som sagt tidligere: rydd, rydd og atter rydd, luft og vask (deg selv også), og husk godlukt på deg selv.

Og ikke la kondomene ligge å slenge på bordet :p

 

Edit: formulering

Her er riktig oppskrift, funker helt sikkert..... :cool:

Lenke til kommentar

-Tørr kneip med nugatti

-Skaff deg noen UV lys (****** øys) på rommet

-Himkok

-En film fra pron samlinga de

-Noen gode komentarer på lur, som: Suck me butifule.

 

Da er du klar til aktion. :ermm:

 

Er vel best om du får besøk av ei deu missliker kanskje :roll:

 

 

 

 

 

Noen sa at biff er vannskelig å lage... det er feil. Jeg annser meg selv som bedriten på kjøkkenet, men biff kan jeg faktisk steke. Er ikke så vannskelig det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...