Gå til innhold

jente besøk.


Bushnell

Anbefalte innlegg

ja som sagt skal jeg kanskje få jente besøk igjen. er det noen som har noen filmer å anbefale eller annet en kan gjøre? og hva er det liksom jenter spiser som regel? før så har det liksom bare vært en eller annen film og kanskje litt brus og en grandis.. tenkte på kanskje en liten forandring denne gangen.

 

har ekspertene noen gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe.. vel jeg er bare 16 år gammal, så matlaging osv er nok ikke helt det jeg kan best enda vertfall, så en sånn romatisk middag blir nok ikke noen suksess

Is med noe hjemmelaget sjokoladesaus er superenkelt!

Ta noen pakker med sjokoladeplater (mørk, freia) og smelt i en kasserolle med fløte. Ikke verre enn som så. Du bør kanskje prøve det på forhånd...

Lenke til kommentar
hehe.. vel jeg er bare 16 år gammal, så matlaging osv er nok ikke helt det jeg kan best enda vertfall, så en sånn romatisk middag blir nok ikke noen suksess

Tenn stearin lys, det fjerner fiselukt + det er romantisk.

 

Film kan være lurt å ha, da har man noe å snakke om etterpå :yes:

 

For all del, RYDD!"!! Luft ut fislukt. Rydd bort sokkert. Har du eget bad, så bør du vaske og rydde der!! Jenter blir ikke imponert av en skitten dass om de må tisse.

 

Kjøp smågodt!! Det er bankers :thumbs:

Lenke til kommentar

Velg film med omhue (:p), ikke velg den verste klissete love-filmen første gang...Og ikke stek grandis, lag heller en enkel gryterett elns (:shrug:)

Vin blir litt teit når du er 16 år, og hun sannsynligvis er 16 (eller 15) så da satser du på Cola og Fanta (ha begge i tilfelle hun ikke liker cola (HERREGUD) elns)

 

og ha det ryddig så det ikke lukter møkk som terøy sier ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...