Gå til innhold

Blizzard gjør flere Diablo IV-endringer etter spillets betatest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev (6 minutter siden):

Håper bare de fikser hva enn det er som fikk alle 3080ti kortene til å gå i stykker. De har ikke sagt noenting om det. 🤔

De har vel sagt at de sammarbeider med Nvidia for å samle inn informasjon rundt systemene det skjedde. Feilen ligger nok heller hos kort produsent eller i driveren slik som når New World drepte EVGA kort, da oppdaget EVGA dårlige loddinger på en batch som belastningen i New World førte til varmgang og til slutt feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, bubba477 said:

Håper bare de fikser hva enn det er som fikk alle 3080ti kortene til å gå i stykker. De har ikke sagt noenting om det. 🤔

Dette gjelder vel i hovedsak Gigabyte sitt 3080 ti. 

"One way to prevent this issue is to limit the maximum frames per second (fps) on your GPU and not just in the game. It’s also recommended that you don’t overclock the card while playing Diablo IV, as that puts an extra strain on the GPU." 

Lenke til kommentar
Magnus Rydningen skrev (4 timer siden):

De har vel sagt at de sammarbeider med Nvidia for å samle inn informasjon rundt systemene det skjedde. Feilen ligger nok heller hos kort produsent eller i driveren slik som når New World drepte EVGA kort, da oppdaget EVGA dårlige loddinger på en batch som belastningen i New World førte til varmgang og til slutt feil. 

Det er riktig, ingen årsak eller løsning er dog fremmet.

Znorkis skrev (4 timer siden):

Dette gjelder vel i hovedsak Gigabyte sitt 3080 ti. 

"One way to prevent this issue is to limit the maximum frames per second (fps) on your GPU and not just in the game. It’s also recommended that you don’t overclock the card while playing Diablo IV, as that puts an extra strain on the GPU." 

Gjelder flere merker og modeller. Også skjedd med AMD kort.

Lenke til kommentar
On 4/18/2023 at 4:44 PM, Aiven said:

Blir det like ptw som sist?


Tja. Det blir et "seasonal battle pass" som gir en del fordeler så vidt jeg forstår. Plager ikke meg dog, siden jeg er en filthy casual.

Synes forøvrig faen meg at 700kr er nok for et spill. Om de ikke skal selge deluxe versjoner og season pass i tillegg.

Endret av Brother Ursus
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev:
On 4/18/2023 at 4:44 PM, Aiven said:

Blir det like ptw som sist?


Tja. Det blir et "seasonal battle pass" som gir en del fordeler så vidt jeg forstår. Plager ikke meg dog, siden jeg er en filthy casual.

Synes forøvrig faen meg at 700kr er nok for et spill. Om de ikke skal selge deluxe versjoner og season pass i tillegg.

Er vel rent tatt bare kosmetikk , klarer meg fint uten påfugl-vinger og flammer som skyter ut av ræva .
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...