Gå til innhold

SprengningsEkspertene 3


miniPax

Anbefalte innlegg

Hmm..Lurer på om noen av dere har sett en annen film i samme sjanger..

Var et klipp en kompis viste meg for et par år siden, et innslag fra Discovery.

Har veldig lyst å få tak i den igjen, men aner ikke navnet på fila.

 

Det er en liten reportasje om en fyr (fra Texas såklart) som har kjøpt den største, feteste minigun'en

som er tilgjengelig i militæret, har mounta den på lasteplanet på pickup'en sin,

og tar penger av folk som vil vrake bilen sin på en mere spesiell måte :)

 

Man ser først en presentasjon av våpenet med masse stats og bilder.

Så presentasjon av bilen som skal vrakes.

 

Han demonstrerer på en Porsche. Man bare ser han rive løs med 3000 skudd i minuttet på den stakkars porschen flere ganger filma i bullet time, og den blir bare totalt revet i fillebiter. Er filma fra mange kameravinkler også.

Eierne av bilene får filmen med seg hjem. En mere verdig død å bli omgjort til tesil av en minigun enn å gå i pressa på bilopphøgger'n spør du meg :devil:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øhh....ser ut til at filmene har blitt fjernet fra serveren :S

MAO: Trenger en sever å hoste på desperat :scared:

Tar inntill vidre å legger filene på egen sever, men med max 40 kb/s i utgående hastighet er det jo ikke akkurat noe å rope hurra for :ermm:

Så lenge jeg får se 3'ern, så er jeg fornøyd jeg ;)

Lenke til kommentar

10MBit server er skaffet :thumbs:

Og denne gangen er det en privat server, så nå blir filmen forhåpentligvis liggende litt lengere enn forrige gang. Grunnen til at de forsvant fra den forrige serveren, var at det ble lastet ned over 40GB på under 3 timer :-S hehe

Og med 30kr per GB over limiten på 5, så ble det litt penger :blush:

Endret av _StatuS_
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
- Vi tar dette svært alvorlig, og vi setter store ressurser inn på å få avdekket realitetene i denne saken, samt undersøke i hvilken grad det eksisterer et miljø for slike holdninger og oppførsel i Hæren.

 

De er f*en meg blinde :lol:

Det "miljøet" har eksistert i mange år. Fattern har mange historier, og han tjenestegjorde på 60-tallet.

Lenke til kommentar
- Vi tar dette svært alvorlig, og vi setter store ressurser inn på å få avdekket realitetene i denne saken, samt undersøke i hvilken grad det eksisterer et miljø for slike holdninger og oppførsel i Hæren.

 

De er f*en meg blinde :lol:

Det "miljøet" har eksistert i mange år. Fattern har mange historier, og han tjenestegjorde på 60-tallet.

Hørt mye fra når pappa var i militæret også, men som det meste så prøver vel mil.no å bli litt mere seriøst.. er en stund siden 60 tallet...

 

meeen fet film uansett.. :p

Lenke til kommentar
- Vi tar dette svært alvorlig, og vi setter store ressurser inn på å få avdekket realitetene i denne saken, samt undersøke i hvilken grad det eksisterer et miljø for slike holdninger og oppførsel i Hæren.

 

De er f*en meg blinde :lol:

Det "miljøet" har eksistert i mange år. Fattern har mange historier, og han tjenestegjorde på 60-tallet.

Hørt mye fra når pappa var i militæret også, men som det meste så prøver vel mil.no å bli litt mere seriøst.. er en stund siden 60 tallet...

 

meeen fet film uansett.. :p

Jepp :green:

Lenke til kommentar
Rammstein er vel ikke så fælt?

Er du gal? De synger jo på tysk! Altså er de nazi-inspirerte. Jeg ble forresten nettopp samboer med min tre kvart tyske kjæreste, så jeg er ganske nazi-inspirert selv. Det er egentlig også ganske rart at skolesystemet lar elvene velge mellom undervisning i fransk og nazi-inspirert allerede fra ungdomskolen...

Lenke til kommentar
Er du gal? De synger jo på tysk! Altså er de nazi-inspirerte. Jeg ble forresten nettopp samboer med min tre kvart tyske kjæreste, så jeg er ganske nazi-inspirert selv. Det er egentlig også ganske rart at skolesystemet lar elvene velge mellom undervisning i fransk og nazi-inspirert allerede fra ungdomskolen...

Du er glad i ironi skjønner jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...