Gå til innhold

Pokémon Scarlet og Violet får nye utvidelser senere i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For første gang føler jeg meg rett og slett rundlurt av Nintendo.

Kjøpte Scarlet tilbake i november, jeg har knapt klart å spille 1t av det pga alle glitchene, den grusomme fps-en og ikke minst fordi drittspillet krasjer i hytt og gæver.

Men fint å se at de fortsetter å pushe DLC! Det er jo viktig! Patchen som kom i går rettet jo ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
phraze skrev (4 timer siden):

For første gang føler jeg meg rett og slett rundlurt av Nintendo.

Kjøpte Scarlet tilbake i november, jeg har knapt klart å spille 1t av det pga alle glitchene, den grusomme fps-en og ikke minst fordi drittspillet krasjer i hytt og gæver.

Men fint å se at de fortsetter å pushe DLC! Det er jo viktig! Patchen som kom i går rettet jo ingen verdens ting.

Det er rimelig krise hele spillet ja. Har såvidt kommet meg til 1. gym. Har prøvd flere ganger å spille, men det går bare ikke.

Jedi Jordal skrev (2 timer siden):

Bortsett fra Pokemon S//V DLC var dette den mest skuffende Pokemon Direct på lenge...

Når skal de release Pokemon Stadium 1&2? Det ble jo annonsert i fjor høst at de ville komme til Switch. 

Hadde også vært fantastisk å få Pokemon Gen 1-3 på Switch. 

de hadde jo alle tiders mulighet til å annonsere gb/gba spillene til Nintendo online nå som GB akkurat er sluppet. Jeg fatter og begriper ikke hvorfor de ikke gjør det. I tillegg skal det jo være dødt helt frem til i høst på nytt content til S/V. Ville jo vært helt perfekt tidspunkt…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...