Gå til innhold

Henry Cavill tar hovedrollen i ny TV-serie basert på Warhammer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spent på hvordan dette blir, har stor tiltro og håp til Henry Cavill når man har hørt diverse om hva som har foregått behind-the-scenes på Witcher serien. Games Workshop har jo sitt eget variable rykte, samme med Amazon. Så lenge man ikke ender opp med at Warhammer får en Rings of Power behandling burde dette bli et bra og spennende prosjekt!

Lenke til kommentar

At Cavill trakk seg fra witcher-serien står det respekt av. For mange filmer og serier ender opp som eit woke-sirkus. Heldigvis er det bare å hoppe bukk over dårlig underholdning. 

Blir spennande å sjå korleis Warhammer blir tolka. Har litt trua på at detta kan bli bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jokkefanten skrev (På 9.1.2023 den 10.28):

Veldig spent på hvordan dette blir, har stor tiltro og håp til Henry Cavill når man har hørt diverse om hva som har foregått behind-the-scenes på Witcher serien. Games Workshop har jo sitt eget variable rykte, samme med Amazon. Så lenge man ikke ender opp med at Warhammer får en Rings of Power behandling burde dette bli et bra og spennende prosjekt!

Det er mye som kan gå feil med denne TV serien, men jeg har hørt Games Workshop er 'hands off' for tida. I alle fall med spill lisensene.

Istedet for å gi hele 40K og Fantasy til enkelt-aktører og følge nøye med, så deles det opp og spres vidt. Mengde over kvalitet.

Endret av Dberg
Lenke til kommentar
smthellan skrev (På 9.1.2023 den 10.41):

Det flotte her er jo at han skal vere Executive producer, so han har jo ein fantastisk moglegheit til å påverka produksjonen. 

Dessverre så er normalt sett "Executive Producer" kun involvert i det finansielle, ikke den kreative biten. Så det at han har den tittelen er ingen garanti for at han har noe innflytelse over de kreative valgene. Men med tanke på hvordan det gikk med "The Witcher", så vil jeg tro at Cavill ikke vil igjennom det igjen og har sikret seg noe innflytelse i kontrakten sin. Det er lov å håpe 😅
Han er fan av Warhammer i likhet med Witcher, så hvis han får innflytelse denne gangen så lover det godt :D 

Lenke til kommentar
Dberg skrev:
Jokkefanten skrev (På 9.1.2023 den 10.28):

Veldig spent på hvordan dette blir, har stor tiltro og håp til Henry Cavill når man har hørt diverse om hva som har foregått behind-the-scenes på Witcher serien. Games Workshop har jo sitt eget variable rykte, samme med Amazon. Så lenge man ikke ender opp med at Warhammer får en Rings of Power behandling burde dette bli et bra og spennende prosjekt!

Det er mye som kan gå feil med denne TV serien, men jeg har hørt Games Workshop er 'hands off' for tida. I alle fall med spill lisensene.

Istedet for å gi hele 40K og Fantasy til enkelt-aktører og følge nøye med, så deles det opp og spres vidt. Mengde over kvalitet.

Joda, GW er ikke kjent for intern kvalitetskontroll på de produktene som blir laget med deres lisens. Iallefall ikke på gameplay fronten. Men med tanke på at dette blir deres første store seanse innenfor live-action media skulle man tro at de velger å satse på kvalitet først og fremst. Gjenstår å se, men holder meg positiv inntil det motsatte er bevist. Henry Cavill gir velvilje i min bok.
Lenke til kommentar
On 1/10/2023 at 4:42 PM, Uderzo said:

Dessverre så er normalt sett "Executive Producer" kun involvert i det finansielle, ikke den kreative biten. Så det at han har den tittelen er ingen garanti for at han har noe innflytelse over de kreative valgene. Men med tanke på hvordan det gikk med "The Witcher", så vil jeg tro at Cavill ikke vil igjennom det igjen og har sikret seg noe innflytelse i kontrakten sin. Det er lov å håpe 😅
Han er fan av Warhammer i likhet med Witcher, så hvis han får innflytelse denne gangen så lover det godt :D 

Eg holder en god knapp på at penger snakker for seg. En fyr som cavill med visjoner som kanskje lytter mer på de kreative folkene kan gjøre det stort her for oss seere.
Verre er det når executive producer ikke forstår seg på hva de skal lage, men må se på diverse kvalme sjekkbokser for å trekke til seg mest mulig publikum, og ender opp med middelmådighet som fort blir glemt. Kanskje Cavill vil gjøre det bra hos sitt publikum, som igjen snakker serien opp i skyene og serien vokser gradvis. Lov å håpe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...