Spillredaksjonen Skrevet 16. november 2022 Rapporter Del Skrevet 16. november 2022 – Vi avviser denne forvrengningen av sannheten og den selektive presenteringen av ufullstendige «fakta» Bethesda slår tilbake mot Doom Eternal-komponistens anklager om dårlig behandling. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Iki Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 Er det mick eller marty som har lurt Bethesda da? Jeg regner med bevisene de har er fra samtaler de selv hadde med mick, og ikke bare samtaler med marty. De skulle for eksempel lett kunne bevise alt styret med signeringen av kontrakten rundt soundtracket. 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 Dette hører hjemme i en rettsal, ikke offentlig på internett... 2 Lenke til kommentar
Fahlar Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 Merker at tilliten til spillindustrien er såpass lav så mitt utgangspunkt er at alt som toppsjefene sier er løgn. Å gå ut med "vi har beviser, men vil ikke vise dem ... ennå" fremstår mest av alt som en skremselstaktikk som vil få de fleste enslige aktører til å trekke seg unna, ihvertfall når det kommer fra en såpass tung aktør som Bethesda som har Microsoft i ryggen også. Tenk hva slike uttalelser gjør med jobbmuligheten til komponisten. Det at en enslig komponist tyr til sosiale medier betyr ikke det samme som at et av verdens mest kjente spillselskaper gjør det, dette blir jo renspikka maktmisbruk. 3 1 Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 4 minutes ago, Fahlar said: Merker at tilliten til spillindustrien er såpass lav så mitt utgangspunkt er at alt som toppsjefene sier er løgn. Å gå ut med "vi har beviser, men vil ikke vise dem ... ennå" fremstår mest av alt som en skremselstaktikk som vil få de fleste enslige aktører til å trekke seg unna, ihvertfall når det kommer fra en såpass tung aktør som Bethesda som har Microsoft i ryggen også. Tenk hva slike uttalelser gjør med jobbmuligheten til komponisten. Det at en enslig komponist tyr til sosiale medier betyr ikke det samme som at et av verdens mest kjente spillselskaper gjør det, dette blir jo renspikka maktmisbruk. Bevis skal brukes i en rettssak, hvor slike prosesser hører hjemme... Hvorfor er det ikke saksøkt mon tro? 🤔 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 Etter å ha lest hele uttalelsen til Mick, så tviler jeg på at ID har en god sak. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 Greit å huske på at det er Marty Stratton som først var ute på reddit og kastet Mick Gordon under bussen ... for to år siden. Gordon har brukt to år på å formulere et veldig grundig svar på det. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. november 2022 Rapporter Del Skrevet 17. november 2022 (endret) bubba477 skrev (5 timer siden): Dette hører hjemme i en rettsal, ikke offentlig på internett... Ordlyden i den meldingen som Bethesda la ut bekrefter mer eller mindre at det er rettslige skritt de kommer til å ta. Fahlar skrev (5 timer siden): Merker at tilliten til spillindustrien er såpass lav så mitt utgangspunkt er at alt som toppsjefene sier er løgn. Å gå ut med "vi har beviser, men vil ikke vise dem ... ennå" fremstår mest av alt som en skremselstaktikk som vil få de fleste enslige aktører til å trekke seg unna, ihvertfall når det kommer fra en såpass tung aktør som Bethesda som har Microsoft i ryggen også. Tenk hva slike uttalelser gjør med jobbmuligheten til komponisten. Det at en enslig komponist tyr til sosiale medier betyr ikke det samme som at et av verdens mest kjente spillselskaper gjør det, dette blir jo renspikka maktmisbruk. Slik jeg ser på det så brukes den ordlyden fordi de kommer til å bruke det i retten.. Endret 17. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå