Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.flenstad.net
HEI HÅVARD!!! NÅ HAR JEG SETT PÅ HJEMMESIDEN DIN , OG JEG SYNES DEN ER STORARTET!!!! MASSE SKRYT FÅR DU FOR DEN.

:thumbs:

Eh.. 6 år siden den er oppdatert? Hvor lenge har man et .net domene egentlig når man betaler for det? (Er helt noob på hosting osv..)

 

Og forresten, Mazeking, har det noe å si på utseendet på vennene dine? De kan da være verdens beste venn selv om de sr litt rare ut, og husk at denne siden er 8 år gammel da. Fordomsfulle drittunge, sånne som deg og nynorsk som skaper krig her i verden! :angry:

Lenke til kommentar
www.flenstad.net
HEI HÅVARD!!! NÅ HAR JEG SETT PÅ HJEMMESIDEN DIN , OG JEG SYNES DEN ER STORARTET!!!! MASSE SKRYT FÅR DU FOR DEN.

:thumbs:

Eh.. 6 år siden den er oppdatert?

Oi, det la jeg ikke merke til. Slike design var vel nesten helt konge for 6 år siden etter hva jeg husker. Godt at tidene forandrer seg. :p

Lenke til kommentar
Når han har den hårsveisen må han da tåle å bli kommentert.

Det kommer an på hvem som vurderer det. Det finnes folk som synes det er morsomt å lese litteraturhistorie også. Jeg syns ikke det er morsomt, men det gir heller ikke meg retten til å kritisere dem og le av dem fordet..:) Klart jeg har mine meninger om det osv, men her i denne tråden er det sidene vi ser på. Altså layout, gjennomføring osv. IKKE menneskene bak, uansett hvor pene/rare de måtte være..:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...