Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen nevnt denne... han sier at han har lagt den stygg i protest mot sidene uten meningsfullt innhold som fokuserer for mye på webdesignet.

 

- Men jeg skal si jeg ler godt av en del av de usannsynlig idiotiske meningene og påstandene hans.(Meningsfyllt innhold? :laugh: )

 

The best page in the universe

 

This page is about me and why everything I like is great. If you disagree with anything you find on this page, you are wrong.

 

:roll:

Endret av So
Lenke til kommentar
Får jeg legge til noe?
å og FESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange forveksler «å» og «og», men denne karen har faktisk byttet dem om fullstendig. Godt gjort!

ikke bare det.. finn en gramatisk riktig setning på siden hans da vel!!

hva med å starte en tråd der man kan henge han ut?? :evil: så synd at det ikke er lov her..

Lenke til kommentar
Min mor bestilte en fyr til å lage en side for en forening hun er leder for, og de betalte han 1000kr/t (med moms, tror jeg). Men den var uansett _vesentlig_ bedre enn pannekakehuset. Tror ikke en tusing er spes. mye.

Om en tusing er mye eller ei kommer helt an på hvem du har gitt oppdraget til...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...