Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

http://www.ganado-vacuno.com/

 

tror det er første gang han har brukt flash....

 

helt j'vlig..

 

og fargene :no:

Okey. Min teori er følgende:

 

arian-duden har en eller annen tilknytning til SBC Euro-Tec, og tok seg nær av det faktim at piranha kritiserte landstreffet.no

Derfor har adrian lagt ut på en pilgrimsreise for å dra piranha og hans sider ned i dritten - noe som ikke funker med usakelige innlegg og "kritikk" av helt OK sider.

 

Nåh.. det var min teori..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "kritiserte"? Er mer snakk om uthenging, for det er det denne tråden handler om.

 

Og selv om det virker som en hevn-aksjon, er det helt subjektivt hva som er et godt design. Dere kan ikke nekte arian å ha egne meninger, og kritikken han ga, var faktisk (!) bedre enn den Piranha ga (var det kritikk i det hele tatt?). Jeg kan for ordens skyld nevne at jeg ikke heller syntes headeren var spesielt pen, men det er som sagt helt subjektivt.

 

Jeg har selv kommet med bidrag til denne tråden, men angrer nå. Dette er veldig patetisk!

 

Skjerp dere!

 

Nå var dette ikke ment som et angrep på Piranha, bare så det er klart. Vi har hatt en liten dialog og blitt enig om å glemme saken (og godt er det).

Endret av yNx
Lenke til kommentar
http://www.ganado-vacuno.com/

 

tror det er første gang han har brukt flash....

 

helt j'vlig..

 

og fargene  :no:

Okey. Min teori er følgende:

 

arian-duden har en eller annen tilknytning til SBC Euro-Tec, og tok seg nær av det faktim at piranha kritiserte landstreffet.no

Derfor har adrian lagt ut på en pilgrimsreise for å dra piranha og hans sider ned i dritten - noe som ikke funker med usakelige innlegg og "kritikk" av helt OK sider.

 

Nåh.. det var min teori..

Du har tatt feil, jeg har ikke noe med SBC Euro-Tec tull å gjøre.. jeg kritiserte pirna tilbake.. og selvfølgelig, det er mine meninger.. sa ikke det for å ta hevn akkurat.

Endret av arian2424
Lenke til kommentar
http://www.ganado-vacuno.com/

 

tror det er første gang han har brukt flash....

 

helt j'vlig..

 

og fargene  :no:

Okey. Min teori er følgende:

 

arian-duden har en eller annen tilknytning til SBC Euro-Tec, og tok seg nær av det faktim at piranha kritiserte landstreffet.no

Derfor har adrian lagt ut på en pilgrimsreise for å dra piranha og hans sider ned i dritten - noe som ikke funker med usakelige innlegg og "kritikk" av helt OK sider.

 

Nåh.. det var min teori..

Du har tatt feil, jeg har ikke noe med SBC Euro-Tec tull å gjøre.. jeg kritiserte pirna tilbake.. og selvfølgelig, det er mine meninger.. sa ikke det for å ta hevn akkurat.

ikke det nei.. okey, syns bare det luktet litt svidd. Piranha "henger ut" SBC Euro-Tec så kommer du her med 0 meldinger og er eplekjekk (ikke vondt ment, nye brukere pleier liksom være litt mer "forsiktig"). Og så synes du rober2.com er stygg! :wow:

 

 

@yNx: Ja, du har vel for så vidt rett i at vi henger ut sider her. Var vel en av grunnene til at jeg skrev kritiserte i "-tegn :)

Men synes ikke det er noe galt med det egentlig - spesielt ikke når det er siden til en bedrift eller organisasjon som man burde kunne regne med hadde _relativt_ OK sider :cool:

Lenke til kommentar
Vet ikke om denne er lagt inn før, men lå gå..

 

sier bare X-files..lol :laugh:

 

Link

OMG! *kopiere kode*

e vil ha heilt lik..åååå dreampage. slikkepå. huhoi lol!

 

edit: de ska jammen mæ få spille i mitt aldri-oppkommende bryllup.

Endret av Idah0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...