Gå til innhold

Forferdelige sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://sasbraathens.no

5748130[/snapback]

Litt rotete kanskje, men pen. Tror det mer er noe hat mot SB du har fra før av :tease:

5748242[/snapback]

Neida, jeg er ganske glad i SAS — og SAS er glade i meg (se bare på bonuskortet mitt, hehe). Poenget er bare at nettsiden er full av bugs, applikasjoner som logger deg ut, mange debug-verdier som blir slengt tilbake i hytt og pine, etc, etc. Hele websiden er altså ganske dårlig, rent teknisk (måtte SAP brenne). Du kan f.eks. ikke velge sete når du booker, dette har du kunnet gjøre hos andre flyselskaper i mange år nå.

 

SAS Braathens er forresten fullstendig klar over kvaliteten på sine nettsider; for ikke så lenge siden inviterte de en lukket gruppe om å komme med tilbakemeldinger. Det første jeg skrev var "Dere MÅ støtte andre nettlesere!". Hihi.

Lenke til kommentar
Via min far fikk jeg kontakt med ei dame ved navn Runa, det tok ikke lang tid før vi fikk god kontakt med hverandre.

Vi hadde bare kontakt gjennom telefon den første tiden, men etter hvert måtte vi treffes.

Vi avtalte å møtes på ”Sara´s telt” i Oslo, det ble en fulltreffer med en gang og etter kort tid flyttet jeg inn hos henne.

Det gikk noen måneder med fryd og gammen, men etter hvert overhørte jeg henne snakke i telefonen, pluss at hun forsnakket seg enkelte ganger.

Det viste seg at hun var prostituert, ei luksushore som reise rundt på hotellene i Norge og tilbøy sine tjenester!

:omg:

 

Men vil kanskje ikke si at det var den styggeste siden på denne topicen rent designmessig, siden den var såpass enkel. Men det ser ut som han tror at alle internettbrukere kun har en nettleser, en innstilling og en oppløsning å velge i (IE standardinnstilling, 1024*768).

Lenke til kommentar
Via min far fikk jeg kontakt med ei dame ved navn Runa, det tok ikke lang tid før vi fikk god kontakt med hverandre.

Vi hadde bare kontakt gjennom telefon den første tiden, men etter hvert måtte vi treffes.

Vi avtalte å møtes på ”Sara´s telt” i Oslo, det ble en fulltreffer med en gang og etter kort tid flyttet jeg inn hos henne.

Det gikk noen måneder med fryd og gammen, men etter hvert overhørte jeg henne snakke i telefonen, pluss at hun forsnakket seg enkelte ganger.

Det viste seg at hun var prostituert, ei luksushore som reise rundt på hotellene i Norge og tilbøy sine tjenester!

:omg:

 

Men vil kanskje ikke si at det var den styggeste siden på denne topicen rent designmessig, siden den var såpass enkel. Men det ser ut som han tror at alle internettbrukere kun har en nettleser, en innstilling og en oppløsning å velge i (IE standardinnstilling, 1024*768).

5756483[/snapback]

Haha, og han møtte hu igjennom faren :p! Tenk deg om da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...