Gå til innhold

GoldenEye kommer til Nintendo Switch Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet "alle" har mast om å få en remake av i 15+ år men som nesten ingen kommer til å faktisk spille når de innser hvor jævlig dårlig det har eldest.

Tror prosentandelen som løper igjennom første mission for så å bare avinstallere hele spillet blir rimelig stor.

Det kommer til Xbox også forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, XtaZ said:

Spillet "alle" har mast om å få en remake av i 15+ år men som nesten ingen kommer til å faktisk spille når de innser hvor jævlig dårlig det har eldest.

Tror prosentandelen som løper igjennom første mission for så å bare avinstallere hele spillet blir rimelig stor.

Det kommer til Xbox også forresten.

Spillte gjennom den lekkede remaken flere ganger på PC, var drit kult. Og har fremdles visse aspekter den gjør bedre enn mange moderne spill.

Endret av Gunfreak
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (5 timer siden):

Spillte gjennom den lekkede remaken flere ganger på PC, var drit kult. Og har fremdles visse aspekter den gjør bedre enn mange moderne spill.

Som primært pc spiller var jeg aldri særlig imponert over Goldeneye. Men jeg har også prøvd meg på den lekka xbox live versjonen og syntes det var overaskende morro nå. Fullførte det ikke, men kom ganske langt. XtaZ profeti tror jeg langt i fra blir riktig.

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (6 timer siden):

Spillet "alle" har mast om å få en remake av i 15+ år men som nesten ingen kommer til å faktisk spille når de innser hvor jævlig dårlig det har eldest.

Tror prosentandelen som løper igjennom første mission for så å bare avinstallere hele spillet blir rimelig stor.

Det kommer til Xbox også forresten.

Har vel egentlig aldri sluttet å spille det. Blir matches hver gang kompiser er over. Så ikke et problem 😏

Det er vel og merke grusomt at det kun er switch som får online spilling som Mala sier over. Og i tillegg til det er det kun delt skjerm, selvom det er online. Og på Xbox er det ikke online multiplayer. Her snakker vi krise i planleggingen lol. Det gjør egentlig begge versjonen verdiløse på hver sin måte om man vil spille online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...