Gå til innhold

Switch-utgaver av The Legend of Zelda: The Wind Waker og Twilight Princess skal angivelig avdukes denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mkri96 skrev (1 time siden):

Tenk deg så bra konsoll switchen kunne ha vært om de slapp nye spill til den! :)

Hva mener du? Leste du ikke hele artikkelen om at remasterene kommer i tillegg til BotW 2 neste år. Nye Zelda har siden tidens tann blitt lansert på et gjennomsnittlig intervall rundt 5 år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Gavekort skrev (1 time siden):

Kommer jo indietitler til Switch hele tiden.

99% av det er ræl... det er nå forsåvidt mesteparten av det som kommer ut i dag uansett. Jaja...får spare på klagingen så jeg har litt på lager.

Lenke til kommentar
KurvSlangen skrev (17 timer siden):

99% av det er ræl... det er nå forsåvidt mesteparten av det som kommer ut i dag uansett. Jaja...får spare på klagingen så jeg har litt på lager.

Det er en unødvendig negativ innstilling. Nintendo eshop har rikelig med høykvalitets indieinnhold. Hvor mye skrot som fylles opp mellom hullene er ikke så veldig interessant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
Gavekort skrev (På 2.9.2022 den 10.00):

Det er en unødvendig negativ innstilling. Nintendo eshop har rikelig med høykvalitets indieinnhold. Hvor mye skrot som fylles opp mellom hullene er ikke så veldig interessant.

Jeg er gammal og skrall. "Get off my lawn" etc etc. Switchen er hacket og jeg spiller hva jeg vil når jeg vil, som regel ei uke før når det lekker ut men innstillingen min er fremdeles den samme. Men jo, det går an å ta det til etterretning og prøve å nyte noe av det, haha.

Lenke til kommentar
KurvSlangen skrev:
Gavekort skrev (På 2.9.2022 den 10.00):

Det er en unødvendig negativ innstilling. Nintendo eshop har rikelig med høykvalitets indieinnhold. Hvor mye skrot som fylles opp mellom hullene er ikke så veldig interessant.

Jeg er gammal og skrall. "Get off my lawn" etc etc. Switchen er hacket og jeg spiller hva jeg vil når jeg vil, som regel ei uke før når det lekker ut men innstillingen min er fremdeles den samme. Men jo, det går an å ta det til etterretning og prøve å nyte noe av det, haha.

Om du ikke engang betaler for spillene dine, så har du vel ikke så mye du skulle ha sagt...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Houdini skrev (På 1.9.2022 den 13.36):

Skulle ønske de i stedet lagde en remake av oracle of seasons/Ages til Switch.

Storkoste meg med remaken av awakening, og synes den type 2D Zelda passer perfekt til Switch.

Det er også de Zelda spillene som har størst behov for oppussing.

Enig, men jeg ville også hatt en remake av det kanskje minst omtalte (og mest undervurderte?) spillet i serien: The minish cap. Kom til GBA med digitalslipp kun til WiiU som ingen hadde.

 

Skulle også gjerne sett en remake av Phantom Hourglass, men det er jo relativt moderne og fungerer også på 3DS, så det er neppe første pri.

Endret av Lord_Kremmerhus
Korrektur
Lenke til kommentar
Lord_Kremmerhus skrev (1 time siden):

Enig, men jeg ville også hatt en remake av det kanskje minst omtalte (og mest undervurderte?) spillet i serien: The minish cap. Kom til GBA med digitalslipp kun til WiiU som ingen hadde.

 

Skulle også gjerne sett en remake av Phantom Hourglass, men det er jo relativt moderne og fungerer også på 3DS, så det er neppe første pri.

Enig! The Minish Cap er etter min mening det "koseligste" Zelda spillet i serien :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...