Gå til innhold

Hitman 3 - Contracts


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

skulle akkurat til å lage topic om de.

grafikken ser forsåvidt helt grei ut, ingenting spektakulært, men over gjennomsnittet og ikke noe som trekker opplevelsen ned.

det jeg likte var å se måten han sniker seg på, et av de siste bildene hvor han holder en kniv.

er det som er interessant, hvordan de finpusser de små detaljene som gir oss det lille ekstra.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg likte og de to første godt, men jeg likte best 2'ern siden du kunne lagre like før du gjorde noe viktig. Litt kjedelig å gjøre banen opp att igjen gang etter gang...

 

Hitman 3 skal visstnok øke spillbarheten og ha en bedre opplæringskurve. Får håpe de holder det de lover og at spillet blir minst like bra som de to første.

Lenke til kommentar

Gleder meg ass!

Håper Hitman har litt midre HP, så en faktisk MÅ tenke logisk og ikke bare kan storme mappet for å klare oppdraget, det var det eneste jeg synes var leit med 2'ern!

 

Lurer på om de tok med "Take Cigarette Break" forslaget som jeg sendte inn...?

Hadde jo vært litt genialt da, i stedet for å bare stå ved siden av noen og stirre dumt ut i luften kunne man tatt seg en sig....!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Ser ut til å bli bra ja, det blir det vel uansett dersom de fortsetter med samme gameplay som i 1 & 2...

 

Men jeg må si at jeg ikke var videre imponert over den grafikken. Bruker de samme motor som i 2'ern?  :(

Nei, de har laget en ny engine som skal være mye bedre....

Er fremdeles ikke imponert over grafikken på Hitman selv, men hey, det er gameplayet som teller! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...