Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i store deler av kroppen


Nysgjerrig3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags type smerter er det? Stikker det, brenner det, skarp smerte, diffus smerte, trykkende smerte, stråler smerten noe sted og evt hvor ? Hvor er smerten? Føler du deg svimmel, svak, kaldsvetter du? Har smerten gitt seg nå?

Jeg ville tatt det opp med legen ja.

For meg hjelper det å få spydd når jeg har et kraftig migreneanfall, da har jeg jo ikke vondt i "bare" hodet, men gjerne også nakken og skuldrene også som oftest stivner til under anfall. Kan det tenkes at du har hatt et migreneanfall?

Er ikke unormalt å kaste opp forøvrig pga smertene i seg selv. Gjorde det selv da jeg var yngre og slet med store smerter ifbm med menstruasjon (det ble bedre etter graviditet og med alder, heldigvis😅)

Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 skrev (2 timer siden):

sterke smerter i store deler av kroppen

Dette var nok så diffust. Selv med beskrivelsen "trykksmerter" er det vrient å forstå hva du mener.

Her er det nok bare et direkte møte med kvalifisert helsepersonell som kan trykke, klemme, kna og pirke på deg, som kan hjelpe deg.
Jeg lurer uansett på hvilke medfødte eller ervervede diagnoser du har fra før?
 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm

Enig med @Skandinav.

Oppsøk kvalifisert helsepersonell.

Sannsynligvis ufarlig. Men fint å få det overstått så fort som mulig for å unngå unødig bekymring, som over tid kan utvikle helseangst.

Men også for å oppdage evt. sykdom.

Endret av Slettet-7QKwQIfm
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...