Gå til innhold

Neste Skate blir gratis å spille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (28 minutter siden):

Tja, de har da klart det helt ok med Apex legends. Man må så klart ha en naturlig skepsis, men forutenom fifa så er ikke EA generelt verstingene lengre 

Den modellen de kjører i FIFA med Ultimate team gjør de i alle de store sportsspillene sine (Madden, NHL etc)

Lenke til kommentar
bshagen skrev (2 minutter siden):

Den modellen de kjører i FIFA med Ultimate team gjør de i alle de store sportsspillene sine (Madden, NHL etc)

Det kan godt hende, har glemt at de faktisk lager de spillene fortsatt. Men det er stort sett  disse sportsspillene der gambling-mekanikkene henger igjen.

Gjerne si ifra hvis jeg tar feil men jeg tror ikke de har innført slikt tull og pw2 og loot boxes i nyere spill. Battlefront 2 var siste men der snudde de kjapt.

 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 minutt siden):

Det kan godt hende, har glemt at de faktisk lager de spillene fortsatt. Men det er stort sett  disse sportsspillene der gambling-mekanikkene henger igjen.

Gjerne si ifra hvis jeg tar feil men jeg tror ikke de har innført slikt tull og pw2 og loot boxes i nyere spill. Battlefront 2 var siste men der snudde de kjapt.

 

Ultimate Team-modellen håver inn $1.6mrd (!) og står for 29% av inntektene til EA. Så at Apex er ok (som konkurrerer mot andre spill uten lootboxes) gjør ikke EA til noe særlig bedre, sett i lys av Blizzard om dagen så er fremdeles EA en av verstingene i min mening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...