Gå til innhold

det kan da vel ikke ta en hel uke med Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker.


Anbefalte innlegg

herregud fyf pakka har vært i Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker i en hel uke  er dette kanskje en feil eller kan pakkene faktisk være i Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker. i en hel uke har dette skjedd med noen andre?

Endret av Anonym_Bruker5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det Posten så kan du snakke med botten deres på nettsiden og som regel få svar på det du lurer.
Eller snakke med en person i åpningstiden.

Den kan være til behandling, eller den har blitt sendt videre uten at de har registrert den som sendt. 
En av mine pakker hadde ligget på mitt lokale postkontor i nesten en uke når det stod at den var under behandling. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (38 minutter siden):

Er det Posten så kan du snakke med botten deres på nettsiden og som regel få svar på det du lurer.
Eller snakke med en person i åpningstiden.

Den kan være til behandling, eller den har blitt sendt videre uten at de har registrert den som sendt. 
En av mine pakker hadde ligget på mitt lokale postkontor i nesten en uke når det stod at den var under behandling. 

Takk for svar og jeg har allerede prøvd bot jeg får bare beskjed om at det tar 2-5 dager. så tenker og sjekke på post kontore der jeg bor på mandag uansett om det ikke står at den er på post kontore.

Lenke til kommentar

Har bare hatt ett tilfelle der en større pakke står fast i toll i 15 dager uten noen beskjed til meg. Jeg måtte undersøke mer grundig selv etter at det hadde gått veldig lang tid. Så da at pakken min hadde blitt sendt tilbake til avsenderland fordi jeg ikke hadde oppgitt faktura om pakken til tollen. Som jeg så klart hadde gjort hvis jeg bare hadde fått beskjed.

Kundeservice sa at jeg måtte laste ned posten appen til ettertid.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (12 minutter siden):

Har bare hatt ett tilfelle der en større pakke står fast i toll i 15 dager uten noen beskjed til meg. Jeg måtte undersøke mer grundig selv etter at det hadde gått veldig lang tid. Så da at pakken min hadde blitt sendt tilbake til avsenderland fordi jeg ikke hadde oppgitt faktura om pakken til tollen. Som jeg så klart hadde gjort hvis jeg bare hadde fått beskjed.

Kundeservice sa at jeg måtte laste ned posten appen til ettertid.

det er en utrolig liten pakke med veldig små deler i seg de veier litt over 100 gram

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...