Gå til innhold

Hva har vi i IT-bransjen i lønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering: 

Stillingstittel: Teknisk konsulent hos IT-leverandør (Privat sektor)

Erfaring: 17 år

Sertifisering: ITIL, Eldre Microsoft MCSE, ACITP, + diverse.

Arbeidsoppgaver: Støtte salg, kunder, kollegaer i alt som har med tekniske spørsmål å gjøre for min plattform. Holder kurs hos kunder, rådgir kunder direkte i korrekt bruk, utarbeider relevant materiell.

Utdanning: VGS.

Årsinntekt: 900 000 fast lønn, 50 000 lojalitetsbonus årlig.
Andre goder er: Mobil (ikke tatt ut fysisk, men har et abb som eSim), gode forsikringsordninger, 7% Pensjon + AFP, 2k årlig i treningsutgifter.

Kommer fra kommunal sektor i et par år der jeg hadde 830k årlig lønn, ingen bonus og typiske offentlige goder (utenom lån siden de hadde egen pensjonskasse).

Videoannonse
Annonse
Gjest 2d531...e0d
Skrevet

Har fått tilbud om ny jobb i kveld.

’Senior solution architect’

1.24M+20% bonus.

ikke personalansvar(enn så lenge) 

lite info om andre goder enda, men mye reising da det er ett lite team. Samt mye arbeid som fraviker i fra tittelen.

dette er en jobb jeg har drømt om(stillingen), skal eie hele software stack for en veldig spesifikk integrasjon som jeg kjenner godt. Utvikle fra scratch. 

noen ting jeg bør ta stilling til? Virker det fair? Lite info, ja! Men det er litt sånn hurten styrten opplegg:p

Anonymous poster hash: 2d531...e0d

Skrevet
10 minutes ago, Guest 2d531...e0d said:

Har fått tilbud om ny jobb i kveld.

’Senior solution architect’

1.24M+20% bonus.

ikke personalansvar(enn så lenge) 

lite info om andre goder enda, men mye reising da det er ett lite team. Samt mye arbeid som fraviker i fra tittelen.

dette er en jobb jeg har drømt om(stillingen), skal eie hele software stack for en veldig spesifikk integrasjon som jeg kjenner godt. Utvikle fra scratch. 

noen ting jeg bør ta stilling til? Virker det fair? Lite info, ja! Men det er litt sånn hurten styrten opplegg:p

Når du får tilbud om drømmejobben og er fornøyd med vilkårene er det en ting å gjøre: takke ja.

Gjest 2d531...e0d
Skrevet
ps5 skrev (9 minutter siden):

Når du får tilbud om drømmejobben og er fornøyd med vilkårene er det en ting å gjøre: takke ja.

Du har helt rett, jeg er litt usikker på hva jeg spør om egentlig. Litt i lykkerus antar jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...