Gå til innhold

Drag me out, ingen suksess


Anbefalte innlegg

Ikke så merkelig at denne serien får liten oppmerksomhet.  https://www.vg.no/rampelys/tv/i/g6ngR0/tv-anmeldelse-drag-me-out-dragqueens-for-en-dag  Publikum er smalt, konseptet er klovnaktig og hovedagendaen er desperate forsøk på å sjokkere. At dette skal fremme LHBT-saken, blir bare tragisk og stigmatiserende.De «skeive» i min bekjentskapskrets er ikke overbegeistret over å bli sammenlignet med dette miljøet.

Bare trist at mennesker må ty til ekstreme metoder for å få litt oppmerksomhet og for å pleie eget selvbilde…..

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde oss på første episode, fruen som ville se. Jeg har tidligere blitt dratt igjennom flere sesonger av ru Paul sitt show. Det norske var latterlig, pinlig langdratt oppbygging til en kort og pinlig affære. Heldigvis var madammen enig og det blir ikke mer. Men mulig jeg ser episoden med lothepus, det må da være noe løye i den episoden. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Tror det blir for helt spesielt interesserte. Jeg har sett 2 episoder fordi jeg var nysgjerrig, men det blir for rart for meg. Ser liksom ikke for meg hva Lothepus har å gjøre i dette miljøet, at de drar inn egne med samme legning er mer normalt syns jeg. Med Devold og Lothepus og Staysman blir det kun sirkus og egentlig respektløst overfor miljøet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Inspector skrev (På 9.5.2022 den 6.59):

Ikke så merkelig at denne serien får liten oppmerksomhet.  https://www.vg.no/rampelys/tv/i/g6ngR0/tv-anmeldelse-drag-me-out-dragqueens-for-en-dag  Publikum er smalt, konseptet er klovnaktig og hovedagendaen er desperate forsøk på å sjokkere. At dette skal fremme LHBT-saken, blir bare tragisk og stigmatiserende.De «skeive» i min bekjentskapskrets er ikke overbegeistret over å bli sammenlignet med dette miljøet.

Bare trist at mennesker må ty til ekstreme metoder for å få litt oppmerksomhet og for å pleie eget selvbilde…..

Enig, forferdelig patetisk program. Glad det er av skjermen.

Lenke til kommentar
On 5/9/2022 at 7:06 AM, Salvesen. said:

Prøvde oss på første episode, fruen som ville se. Jeg har tidligere blitt dratt igjennom flere sesonger av ru Paul sitt show. Det norske var latterlig, pinlig langdratt oppbygging til en kort og pinlig affære. Heldigvis var madammen enig og det blir ikke mer. Men mulig jeg ser episoden med lothepus, det må da være noe løye i den episoden. 

Har ikke sett,  men kan dette være nok en norskifisert variant av amerikanske suksesser, som Pimp my Ride - mener å huske at den norske varianten var mer å vaske og polere enn å installere en jackhammer sub

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (31 minutter siden):

Rart at folk har så sterke meninger rundt det programmet. Synes heller ikke det var noe underholdende for min del, men det er jo ikke mye verre enn alt det andre av reality som sendes.

Det var ikke verre enn Naked Attraction, det skal det ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...