Zyrates Skrevet 24. april 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2022 Pizza3333 skrev (På 16.4.2022 den 0.17): Jøss en ungdomsskole elev som både snakker flytende Dansk, Tysk & Italiensk. Dere 14-15 åringer har jo ikke en tendens til å overdrive Jeg har språk og Geografi som interesse og setter meg veldig inn i det. Siter Lenke til kommentar
rjuj Skrevet 3. juni Rapporter Del Skrevet 3. juni (endret) Ettersom jeg er fra Tyskland, snakker jeg selvsagt også tysk. Men jeg kan også nok en stykke nederlandsk fordi jeg jobbet på en butikk i en region der det finnes veldig mange nerderlandske turister om sommeren, altså trodde jeg at det ville ikke vært så ille om jeg lærte meg litt av deres språk (og det var jo veldig gøy, det, de aller fleste var veldig glade over at jeg kunne svare på deres spørsmål i sitt eget språk). Akkurat nå prøver jeg å lære meg russisk. Endret 3. juni av rjuj Siter Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 24. juli Rapporter Del Skrevet 24. juli Jeg er i utgangspunktet en boknerd og er med det ganske glad i språk. Men jeg har aldri satt meg ned skikkelig og lært et tredje språk flytende. Jeg kan derfor bare norsk og engelsk flytende, men jeg kan snakke litt fransk, og kan forstå noen enkle setninger på finsk. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.