JetzBullet Skrevet lørdag kl 06:44 Skrevet lørdag kl 06:44 Gunfreak skrev (10 timer siden): Jeg ga opp dirt 2.0 det er jo kjent som ekstremt vanskelig og jeg fikk aldri bukt med deadzone sakene, så gikk løs på WRC i stede. føles bedre ut, føles mer logisk hva bilen gjør(etter å ha fult en video med Moza settings oppsett. og jeg kunne fjerne deadzone(hva slags idiot setter 20% deadzone som default?) Det var også problemer med at jeg fikk en enrom firkant i bilen som jeg tror var en forstørret versjon av bakspeilet. det fikk jeg hjelp til. Nå gjennstår 2 problemer. 1 har ikke noe brekk, og jeg finner at når jeg snur rattet i alle mulige rettinger i svingen så er det ikke lett å treffe den kanppen jeg har brekket på. Så enn så lenge har jeg satt brekket til clutch pedalen. Da jeg ikke bruker den akkurat nå, siden jeg bruker paddles for giring. Det andre problemet er grafisk, der lyset er helt fucka opp, snø, asfalt, jord osv er turkis, tærene blir neon røde osv. Fått med meg at du er en VR-dude. Bruker du HDR så har Windows komt med Dolby Vision Mode som lager krøll for mange, deaktiver den skal fikse fargene.
JetzBullet Skrevet lørdag kl 06:49 Skrevet lørdag kl 06:49 Her er min rigg nr2, Moza R9 med sekvensiell gir og håndbrekk🏁 2
Sovna Skrevet lørdag kl 07:34 Skrevet lørdag kl 07:34 Gunfreak skrev (11 timer siden): Det andre problemet er grafisk, der lyset er helt fucka opp, snø, asfalt, jord osv er turkis, tærene blir neon røde osv. Farge bugs er det også på konsoll versjon. Mest av turkise flekker på asfalt. Det er bare å gå helt ut til hovedmenyen å starte på nytt. Borte. Sånne er det for meg i alle fall. WRC EA-sports er ellers for meg det beste/realistiske spillet som er laget ever. Først og fremst kjøre-fysikken. Slår til og med Richard Burns som jeg en gang i tiden kjørte mye. Synes nå jeg i alle fall. Dirt 2.0 på asfalt er jo helt krise spør du meg. Ser det er annonsert et nytt spill på p-store. "Rally Simulator." Finner ingen info på det forøvrig, kun mulighet til å forhåndsbetale. Lurer på å teste et enda bedre ratt enn den litt basic varianten av Fanatec sine. Men skjønner egentlig ikke hva som utgjør forskjellen selv på et ratt som er dobbelt så dyrt. Ingen andre som klarer å fortelle meg heller..
Gunfreak Skrevet lørdag kl 07:53 Skrevet lørdag kl 07:53 1 hour ago, JetzBullet said: Fått med meg at du er en VR-dude. Bruker du HDR så har Windows komt med Dolby Vision Mode som lager krøll for mange, deaktiver den skal fikse fargene. Har ikke mulighet for å gjøre noe der, da monitoren min ikke har HDR.
Gunfreak Skrevet lørdag kl 07:53 Skrevet lørdag kl 07:53 18 minutes ago, Sovna said: Farge bugs er det også på konsoll versjon. Mest av turkise flekker på asfalt. Det er bare å gå helt ut til hovedmenyen å starte på nytt. Borte. Sånne er det for meg i alle fall. WRC EA-sports er ellers for meg det beste/realistiske spillet som er laget ever. Først og fremst kjøre-fysikken. Slår til og med Richard Burns som jeg en gang i tiden kjørte mye. Synes nå jeg i alle fall. Dirt 2.0 på asfalt er jo helt krise spør du meg. Ser det er annonsert et nytt spill på p-store. "Rally Simulator." Finner ingen info på det forøvrig, kun mulighet til å forhåndsbetale. Lurer på å teste et enda bedre ratt enn den litt basic varianten av Fanatec sine. Men skjønner egentlig ikke hva som utgjør forskjellen selv på et ratt som er dobbelt så dyrt. Ingen andre som klarer å fortelle meg heller.. Har gått til hovedmenyen mange ganger, men er fremdeles den turkise fargen på bakken, samt andre rare lys effekter her og der
Sovna Skrevet lørdag kl 08:23 Skrevet lørdag kl 08:23 Gunfreak skrev (25 minutter siden): Har gått til hovedmenyen mange ganger, men er fremdeles den turkise fargen på bakken, samt andre rare lys effekter her og der Det er jo bare trist. For noe oppdateringer der kan vi nok bare glemme. EA sports har lagt hanskene på hylla, har ikke lenger noen avtale eller forpliktelser. Alt er foreløpig på vent for denne WRC serien. Sikkert flere år.
Gunfreak Skrevet lørdag kl 14:05 Skrevet lørdag kl 14:05 5 hours ago, Sovna said: Det er jo bare trist. For noe oppdateringer der kan vi nok bare glemme. EA sports har lagt hanskene på hylla, har ikke lenger noen avtale eller forpliktelser. Alt er foreløpig på vent for denne WRC serien. Sikkert flere år. Ja leste det. Codemasters skal vel bare holde på med F1 serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå