Gå til innhold

Lukker teknologigap med råskap


Anbefalte innlegg

10 hours ago, Bjørnar65 said:

Artikkelforfatteren føyer seg dessverre inn i rekken av skribenter som er håpløst på villspor.

Se for eksempel Putin’s tale til eget folk før stridighetene startet. Dette er en tale en kan forstå helheten av og intensjonen med. Russland har ikke noe valg. Russland vil ha fred og samarbeid for alle land. De har forsøkt å oppnå dette i mange år med diplomati og velvilje.

Men den koalisjonen som presser på har en kjerne av rå makt, kynisme, manipulering, hensynsløshet. Og jeg er svært lei meg for at Norge er en del av denne koalisjonen.

Hylekoret i Norge som fordømmer Russland i denne konflikten lar sin mening dikteres ukritisk av massemedia.

Ta deg tid å lese talen her i sin helhet på norsk: https://fredjohsblogspot.wordpress.com/2022/03/03/hva-sa-han-egentlig-putins-tale-da-invasjonen-begynte/

Tror du du ikke andre har hørt talen før? Talen er full av løgner, og selvfølgelig noen sannheter som han spinner til sin fordel. Putins tale var teater.

Endret av Lynxman
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jakonivits skrev (7 timer siden):

Hadde dere vist hvor liten verden er, så hadde fort holdt kjeft! Nazister var en del av spillet til BolskjeVIKene i det russiske krigsteater. Grunnen til at vi har 17 mai som nasjonal-dag i Norge, er fordi de feige BolskjeVIKene drepte de fem i Tsar Nikolai familien i 1917. Men det finnes en globe, hvorpå det foregår ett langt større spill, the pocket univers. Hevnen er at de fem nordiske landene blir utslettet for handlingen i 1917 men og at kirken og den hvite mann og kvinne blir utslettet som en hevn fra 1492.

Huff da. Har du ingenting annet enn konspirasjonsteorier i hodet ditt?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Jakonivits skrev (7 timer siden):

Hadde dere vist hvor liten verden er, så hadde fort holdt kjeft! Nazister var en del av spillet til BolskjeVIKene i det russiske krigsteater. Grunnen til at vi har 17 mai som nasjonal-dag i Norge, er fordi de feige BolskjeVIKene drepte de fem i Tsar Nikolai familien i 1917. Men det finnes en globe, hvorpå det foregår ett langt større spill, the pocket univers. Hevnen er at de fem nordiske landene blir utslettet for handlingen i 1917 men og at kirken og den hvite mann og kvinne blir utslettet som en hevn fra 1492.

Her var det ikke få faktafeil… Trollfabrikkene går tomme for folk slik som den russiske hæren er tomme for soldater? Bare 13-åringer igjen?

Lenke til kommentar
Roger Moore skrev (På 5.3.2022 den 18.41):

Putin lyver, Rødt lyver og Donald Trump lyver.

Kommunisme blir ikke bedre selv om Moxnes er kjekk, kul, sexy og snakker godt for seg. Se på hva de gjør, ikke hva de sier. Ledelsen i Rødt har lang tradisjon i å støtte diktatorer og terror-organisasjoner; Nord-Korea, Sovjet, Venezuela, Kina under Mao, Pol Pot i Kambodsja osv. osv. Man skal ha en utrolig sterk religiøs overbevisning for å klare å lukke øynene for hva som skjer i sosialistiske land – hvis man da ikke, naturligvis, tilhører eliten.

  

Jeg krangler ikke, jeg bare informerer deg om de faktiske forhold.

Endret av Per Magus
Lenke til kommentar
3 hours ago, Per Magus said:

Putin lyver, Rødt lyver og Donald Trump lyver.

Kommunisme blir ikke bedre selv om Moxnes er kjekk, kul, sexy og snakker godt for seg. Se på hva de gjør, ikke hva de sier. Ledelsen i Rødt har lang tradisjon i å støtte diktatorer og terror-organisasjoner; Nord-Korea, Sovjet, Venezuela, Kina under Mao, Pol Pot i Kambodsja osv. osv. Man skal ha en utrolig sterk religiøs overbevisning for å klare å lukke øynene for hva som skjer i sosialistiske land – hvis man da ikke, naturligvis, tilhører eliten.

  

Jeg krangler ikke, jeg bare informerer deg om de faktiske forhold.

Og ingen ser fasismen når det er ein gammal mann med solbriller som ikkje er ein sterk leder.😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...