Jump to content

AJ830V5V

Medlemmer
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

110 :)

Recent Profile Visitors

630 profile views
  1. Det viktigste for å bli klassifisert som SUV er vel at den er håpløs på veien, og ubrukelig i terrenget. Ser ikke hva batteriet gjør fra eller til.
  2. Aka stasjonsvogn på stylter. Det ser ut som den oppfyller dette.
  3. What about... Hva hvis storprodusentene begynte å reklamere for pølser med smak, og mer innhold enn rosa skum istedet for pølser med knekkelyd?
  4. Kollisjon med ALT! er vel et problem hvis man beveger seg med relativistisk fart og har noen form for utstrekning. Tror ikke jeg hadde hatt lyst til å treffe selv et enslig hydrogenatom i den farten.
  5. Men fortsatt ser alle opel-modeller litt innrøkt grand-dad ut.
  6. Altså. Det du ser i startrek/starwars/youtube er som regel ikke heeeelt ekte.
  7. Opel må altså tilbake til 70-tallet for å finne bra design?
  8. Neinei, ikke mindre effektiv, hen vil bare ha statistikk som underbygger hens egne synspunkter!
  9. Skikkelig kalibrert chassis og høykvalitet controllfeedback er meningsløst med mindre man skal presse grensene på bane, dvs. like nyttig som 22-toms felger med 20 mm lavprofil racinggummi for hvermansen. Blir bare mer kupestøy + gleden(?) av å kjenne enhver småkrangel hos laget som la asfalten ett visst sted i ryggraden.
  10. 90% av kjøringen er kjedelig transport. Blir bare bra med selvkjøring.
  11. Enig. Litt mer interessert i å vite hvor mange østindiske kastrerte hannelefanter eller olympiske svømmebasseng det tilsvarer, det er forståelige enheter. Mye bedre enn sånne fancy standardiserte enheter.
  12. Klart. Alle vil ha høyere lønn, og lokale leverandører men ingen vil betale for det.
×
×
  • Create New...