Gå til innhold

Microsoft kjøper Activision Blizzard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 hours ago, vidor said:

Gamepass er nok temmelig strategisk fra Microsoft sin side for å ta mest mulig markedsandeler fra Sony og så skru opp prisene vesentlig etterhvert. Har lenge tenkt at dette ikke er holdbart over tid selv om MS har mye innestående på konto.

Det er vel ingen som kan bli irritert om de skrur opp prisen for game pass etterhvert? Dette er nå bare logisk at det kommer en økning i pris før eller siden når de bare legger flere og flere store titler inn i tjenesten. 

Lenke til kommentar

Som en gammel Crash-/Spyro-fan blir det rart å spille disse på Xbox hvis de kun kommer der.

IT-Henrik skrev (18 timer siden):

Vett ikke nødvendigvis om det er så veldig positivt for oss forbrukere, om enn ser bortifra det åpenbare (flere spill på Gamepass). Bekymringsverdig at så få, styrer så mye av mediumet vi er så glad i.

Jaa, neppe positivt i sum. Det er bra med noen eksklusive studio som kan få ekstra tid, budsjett osv. for å lage konsoll-selgende spill. Men om så enorme studio med så mange store spillserier kun skal komme til MS sine plattformer så blir det nok i sum negativt for oss. Jeg personlig har alle konsoller, men det jeg frykter for meg selv er at spill kun kommer på GamePass etterhvert og at jeg må ha abonnement.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (2 timer siden):

Som en gammel Crash-/Spyro-fan blir det rart å spille disse på Xbox hvis de kun kommer der.

Crash og Spyro kommer til sannsynligvis til PC også, men det blir litt rart ja. Når det er sagt så er det ikke sikkert at det kommer noen nye spill i de seriene. Både Toys for Bob og Beenox satt til å jobbe med COD i fjor/forfjor. Og Vicarious Visions ble absorbert inn i Blizzard for å jobbe med Diablo. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...