Jump to content
Sneakydecoy

Reklamasjon går ut på vei til verksted? Power ventet for lenge. [Løst]

Recommended Posts

Nå vet ikke jeg hvor nøye det er for din del. Men G-Sync og G-Sync kombitabel er absolutt ikke det samme. Du kan være heldig å få en skjerm som er G-Sync kompitabel som fungerer veldig bra, men krever gjerne en del mer manuelt arbeid for å få topp resultater til all tid.

Det at din ASUS-skjerm har en dedikert G-Sync modul er med å dra opp prisen på den.

Share this post


Link to post
3 minutes ago, Stoddart said:

Nå vet ikke jeg hvor nøye det er for din del. Men G-Sync og G-Sync kombitabel er absolutt ikke det samme. Du kan være heldig å få en skjerm som er G-Sync kompitabel som fungerer veldig bra, men krever gjerne en del mer manuelt arbeid for å få topp resultater til all tid.

Det at din ASUS-skjerm har en dedikert G-Sync modul er med å dra opp prisen på den.

Hm.. Skulle tro det var greit når LG sier:
"34GN850 is a NVIDIA-tested and officially verified G-SYNC® Compatible monitor, eliminating screen tearing and minimizing stutter for a smoother, faster gaming experience."

Share this post


Link to post

Mine to siste skjermer har hatt Freesync og fungert utmerket med Nvidia. Visst den er offisielt støttet så skal den fungere uten noen problemer. Jeg personlig ville ikke ha kjøpt G-Sync skjerm i dag siden man blir låser seg fast til Nvidia.

Share this post


Link to post

G-sync chip for variabel overdrive er priceless. De fleste G-Sync compatible har ghosting på grunn av manglende variabel overdrive. Husk å sette FPS cap lavere, for eksempel 3 FPS, enn skjermens refresh rate ellers kan det bli hinsides input lag.

Edited by BadCat

Share this post


Link to post

Saken er nå løst. Tok litt lengre tid siden jeg ventet på svar på eposten som aldri kom. Måtte til butikken og hente en pakke uansett, så da spurte jeg hva status er. De valgte og gi hele summen tilbake. Kunne kanskje krevd forsinkelsesrente, men da kunne vel de kommet med bruksfradrag, så det er kanskje ikke noe og hente der? Butikken kan vel egentlig ikke heve kjøpet selv som de gjorde, men å få 10k tilbake etter 5 år er en grei løsning for meg. Da er jeg friere til å velge mellom flere skjermer som vil erstatte den gamle.

  • Like 4

Share this post


Link to post

Høres ut som en pragmatisk løsning, og jeg tror du gjør rett i å legge saken bak deg, selv om at du kanskje i prinsippet kunne kommet marginalt bedre ut dersomatte hvisomatte. 

Share this post


Link to post

Skal vel ikke bli for grådig heller. Har jo hatt svært stor nytte av denne skjermen i 5 år. Har også bare to slike butikker i byen så det kan kanskje være greit å ikke få de mot seg, da det er mye lettere og levere inn slike store ting når det blir en sak.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...