Spillredaksjonen Skrevet 24. desember 2021 Skrevet 24. desember 2021 God jul, kjære leser! Tusen takk for at dere holder med oss. Les hele saken på Gamer.no» 3 3
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. desember 2021 Skrevet 24. desember 2021 God jul til dere og Gamer ❤️❤️ Håper dere får et godt nytt år med Level Up og co. Blir gøy å se hva dere får til sammen i årene framover 😍
Bjoolz Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 Til katten i bildet: Blink twice if you need help. 1
Sjørøver Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 God jul! Takk for jobben dere gjør. Håper dere gir oss en oppdatering på planene med level up tidlig neste år. Mer video hadde vært fantastisk. Og en liten utblåsning på unødvendig bruk av engelske ord igjen: "Random julekatt fordi det er så sjelden at jeg får satt kattebilder på forsida." Random? Tilfeldig? 1
Arodem Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 (endret) Sjørøver skrev (30 minutter siden): God jul! Takk for jobben dere gjør. Håper dere gir oss en oppdatering på planene med level up tidlig neste år. Mer video hadde vært fantastisk. Og en liten utblåsning på unødvendig bruk av engelske ord igjen: "Random julekatt fordi det er så sjelden at jeg får satt kattebilder på forsida." Random? Tilfeldig? Er så sjelden jeg får brukt "random" på den måten også, så jeg tillot meg det på selveste julaften. Er selvfølgelig klar over at det egentlig ikke er innafor. Endret 25. desember 2021 av Arodem 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå