Theo343 (takk for meg) 13650 Report post Posted January 24 (edited) For mange år siden når jeg oppdaget at TV kanalene så ut som dagens facebook og instagram bilder med full retusjering på steroider har jeg slått av alt dette siden. Edited January 24 by Theo343 Quote Share this post Link to post
vidor 5874 Report post Posted January 24 Normalt sett synes jeg helt basic bildeforbering er helt grei, men spar meg for contrast enhancement, glorete farger og motion-interpolering. Jo nærmere en farge-kalibrert monitor generelt, jo bedre. Quote Share this post Link to post
maanemann 156 Report post Posted January 25 AndersT2 skrev (På 21.1.2022 den 8.03): De kom en liten sammenligning av 4K stream og UHD Blu-ray for noen dager siden av Dune. Så det er riktig at det er bildet er litt blast fra HBO: https://hd-report.com/2022/01/13/dune-2021-4k-blu-ray-vs-streaming-4k-video-comparison/ Takk for link som bekrefter det. Quote Share this post Link to post
TheKims 4555 Report post Posted February 2 Jeg ordnet akkurat HBO Max å sliter med veldig lav lyd. Vanligvis når jeg ser filmer/serier fra andre leverandører så har jeg volumet på 50-60%, mens på HBO Max har jeg satt den til 100%, å jeg sliter enda med å høre hva folk sier. Jeg finner ingen innstillinger som har med lyd å gjøre annet enn volum opp/ned. Prøver å se Dune på laptopen og bruker nettleser om det har noe å si. Noen som aner råd? Quote Share this post Link to post