Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han intressert?


Gjest 6a227...b76

Anbefalte innlegg

Gjest 6a227...b76

Møtte tilfeldigvis en mann og vi hadde det utruli fint sammen. Han sa selv at han håpet vi møttes igjen og jeg satt igjen med at vi hadde god kjemi under møte. I ettertid har vi kun hadd kontakt på snap så si daglig. Det er et par uke siden treffe og han tok ikke noe intiativ til å treffes så tenkte jeg gjorde det. For da fikk jeg vertfall svar. Men det jeg fikk til svar var at han var opptatt og ikke kunne ikke møtes. Han tok ikke noe videre intiativ til å møtes en anna dag. Allikavel tar han enda kontakt. 
 

Hvordan skal jeg tolke dette ? Prøver å være litt mindre tilgjengelig, og han tar fortsatt kontakt

Anonymous poster hash: 6a227...b76

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6a227...b76

Ville jo gjerne sakt det til han, men det er jo gjerne noe jeg vil fortelle han etter å fådd møtt han en gang til for å kjenne på om kjemien enda er der. Ikke det at jeg trur det, men ting kan jo endre seg.

Anonymous poster hash: 6a227...b76

Lenke til kommentar

Han er ikke interessert. 

Grunnen til at han holder kontakten med deg (og sikkert også et knippe andre jenter i tillegg til deg) er for å holde dere varme til den dagen han er kåt og trenger et knull. Alt ettersom hvor han oppholder seg geografisk på tidspunktet og hvem av dere som er nærmest.

Lenke til kommentar
Gjest 6a227...b76 skrev (10 timer siden):

Har ikke sport flere ganger om å møtes. Tok det litt som han ikke va intressert. Fortsatt sender han meldinger selv om jeg ikke svarer.

Anonymous poster hash: 6a227...b76

Det er jo bare å svare men la han styret showet så ser du fort om han vil møtes igjen. Dating er et jævla spill blitt men man lærer etterhvert. Lykke til

Lenke til kommentar
nacario skrev (På 22.11.2021 den 21.48):

Bare si hvordan du opplever d og får du ikke svar så r d bare å gå videre

Den er jeg enig vi må tørre å være litt mer direkte for man sparer masse tid på å spørre rett eller si hva en føler. Svarer de ikke eller nei så slipper du å kaste bort så mye tid på sånne folk. Hvis du ikke er åpen for vennskap. Mange vil jo kun være venner og. Det er nå greit hvis kjemien er der. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...