Harald Brombach (digi.no) Skrevet 7. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2021 Høy fysisk sikkerhet bidro til at gjenopprettelsen av Facebook-tjenestene tok lang tid Lenke til kommentar
Populært innlegg CarstenS Skrevet 7. oktober 2021 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2021 Tankekors om ikke verden hadde blitt både bedre og grønnere - om disse hadde forblitt nede... 10 Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 7. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2021 Rare greier. Så lett å ta ned. Så vanskelig å få opp igjen :-) Lenke til kommentar
OPV Skrevet 8. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2021 Ja, dette heter å sage over den greina man sitter på. 2 Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 8. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2021 Rart at et stort selskap som FB ikke hadde spredt aksessredundansen til remote login serverne over flere ISP-er. Læringen her var å avvikle hjemmekontor. 😂 1 Lenke til kommentar
5CJ56A5D Skrevet 8. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2021 Hvor mye kan vi stole på det som facebook sier. Kanskje de hadde behov for en reboot ? 1 Lenke til kommentar
5CJ56A5D Skrevet 8. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2021 Har dere sett denne videoen om internett sikkerhet. Er motivet like høyverdig som de prøver å få det til å se ut som . Aktører i videoen er f.eks Russlands statsminister, Tony Blair og Steve Wozniak. Pga av at jeg ikke har tid pga jobben så har jeg enda ikke fått tid å se alt, men vil studere det nærmere i løpet av helga. Om dette er internet security eller et forsøk på å overta kontrollen av internett? De sier at det er i den edle hensikt av internett sikkerhet. Så ikke moderator tar meg ned , for det gjør han til stadighet, så må jeg kanskje legge til at facebook sine problemer kanskje kunne vært unngått om dette allerede hadde vært på plass (fra min side et sarkastisk spørsmål)? "https://www.youtube.com/watch?v=7E00PocVkys&ab_channel=BI.ZON%D0%95" Det som forundrer meg mest er at jeg ikke har sett et pip om dette i nyhetene!!! Lenke til kommentar
Vidofnir Skrevet 8. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Endret 8. oktober 2021 av Vidofnir Lenke til kommentar
5CJ56A5D Skrevet 11. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2021 Det var ikke bare facebook som var nede , samtidig med facebook så var instagram, twitter, verizon og at&t nede. De fleste større befolknoingssentra i USA var uten internett en stund visstnok. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 11. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) On 10/8/2021 at 1:49 PM, 5CJ56A5D said: Har dere sett denne videoen om internett sikkerhet. Filmen ser ut til å være på fem timer. Jeg har ikke sett den i fem timer, men bare klikket meg gjennom innholdet og sett innhold med ca 10-15 minutter intervaller, for å se om det fantes noe IT faglig interessant om "Cyber Security". Jeg kan ikke umiddelbart få øye på noe IT faglig innhold i det hele tatt. (Ut over det man hører om hele tiden.) On 10/8/2021 at 1:49 PM, 5CJ56A5D said: Det som forundrer meg mest er at jeg ikke har sett et pip om dette i nyhetene!!! Hva er det som skulle være det viktige innholdet som blir formidlet? Hva med en liten kort oppsummering av det som skulle ha stått i nyhetene? Det går også an å oppgi "timestamp" hvis det skulle finnes ett eller annet interessant i løpet av de 5 timene, som det er verdt å kikke nærmere på. Endret 11. oktober 2021 av arne22 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå