Gå til innhold

Høy fysisk sikkerhet bidro til at gjen­opprettelsen av Facebook-tjenestene tok lang tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere sett denne videoen om internett sikkerhet. Er motivet like høyverdig som de prøver å få det til å se ut som . Aktører i videoen er f.eks Russlands statsminister, Tony Blair og Steve Wozniak. Pga av at jeg ikke har tid pga jobben så har jeg enda ikke fått tid å se alt, men vil studere det nærmere i løpet av helga. Om dette er internet security eller et forsøk på å overta kontrollen av internett? De sier at det er i den edle hensikt av internett sikkerhet. Så ikke moderator tar meg ned , for det gjør han til stadighet, så må jeg kanskje legge til at facebook sine problemer kanskje kunne vært unngått om dette allerede hadde vært på plass (fra min side et sarkastisk spørsmål)?

"https://www.youtube.com/watch?v=7E00PocVkys&ab_channel=BI.ZON%D0%95"

Det som forundrer meg mest er at jeg ikke har sett et pip om dette i nyhetene!!!

 

Lenke til kommentar
On 10/8/2021 at 1:49 PM, 5CJ56A5D said:

Har dere sett denne videoen om internett sikkerhet.

Filmen ser ut til å være på fem timer. Jeg har ikke sett den i fem timer, men bare klikket meg gjennom innholdet og sett innhold med ca 10-15 minutter intervaller, for å se om det fantes noe IT faglig interessant om "Cyber Security".

Jeg kan ikke umiddelbart få øye på noe IT faglig innhold i det hele tatt. (Ut over det man hører om hele tiden.)

On 10/8/2021 at 1:49 PM, 5CJ56A5D said:

Det som forundrer meg mest er at jeg ikke har sett et pip om dette i nyhetene!!!

Hva er det som skulle være det viktige innholdet som blir formidlet?

Hva med en liten kort oppsummering av det som skulle ha stått i nyhetene?

Det går også an å oppgi "timestamp" hvis det skulle finnes ett eller annet interessant i løpet av de 5 timene, som det er verdt å kikke nærmere på. 

Endret av arne22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...