Gå til innhold

PlayStation skal vise «et glimt inn i fremtiden til PlayStation 5 neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det løsner seg mer og mer så kan tenkes du blir en stolt eier av en selv snart. Ser ut at fabrikker har vært i full gang en stund nå. Merker det og på finn.no hvor de ikke kan selge maskinene for blodpris lengre. Du må nok ennå holde øynene åpne, da.

Personlig dritfornøyd med min ihvertfall. Skikkelig next-gen konsoll med en herlig kotroller med fete nye funksjoner. Er helt hektet på Returnal for tiden og. Demon's og R&C er ikke ille de heller selv om sistnevnte ikke er helt min greie. Kena kommer om ikke lenge. Så gleder meg til å se hva de har i denne "Directen". Synd de ikke skal vise frem PSVR2 ennå, da. DET er noe jeg virkelig vil se snarest.

Lenke til kommentar

Skal buffe Battle Orders og Battle Command i Diablo II Resurrected med den, hvis det viser seg å være praktisk. Returnal er et greit spill på boksen.

Quote

Details: Battle Command adds a +1 to all of the Barbarian's skills, and does the same for all characters and minions in his party. Higher levels are useful for the longer duration. This warcry should always be cast first, before Battle Orders or Shout, so those skills will be cast at +1.

Quote

 

Battle Orders. Increases the maximum Life, Mana, and Stamina of you and your party.

 

Lenke til kommentar
Baldini skrev (19 minutter siden):

Kjøpt 2 selv og 3 andre til venner og familie. Skjønner ikke at er så vanskelig som folk sier.

Om man er litt over gjennomsnittet oppdatert her inne så løser det seg ganske kjapt. Selv har jeg fått tak i 8 maskinermed optisk drev til venner og kjente siden lansering, de 6 siste siden mai, men nå er jeg jo på forumet ekstremt ofte da.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...