Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste Direct Connect client?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva mener dere er den beste dc clienten? Har selv prøvd noen, beste jeg har prøvd er dc++. Finnes det noen clienter som lar deg downloade samme filen fra fler brukere? (som i kazaa)

Endret av zaico
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker oDC som er en forbedret utgave av DC++.

Den er bygd på kildekoden til DC++.

Når det gjelder hashing (som det heter) har jeg ikke vært borti klienter som støtter det.

Men har hørt at det fins, om det er sant vet jeg ikke.

Er uansett ikke noe problem, man finner folk med god nok hastighet til at det går fort, selv om man henter fra bare den ene personen.

Skrevet

Godt tips, v5,3 er ikke bra.

Likte den ikke, pluss masse HUB-scripts som ikke godtar tag'en, og trur det er en fake versjon.

Da blir du kicket.

v5.212 er tingen.

Skrevet

Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå.

Reverse connect dc++ støtter multisource downloading som det heter.

har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den.

Skrevet
Egentlig er denne tråden feilposten og pleier prinsepielt ikke å svare da, men siden en moderator har sett den så får det gå.

har ikke en url, men søk på reverse connect i google så skal jeg heller hjelpe deg hvis du ikke finner den.

Feil post? snakker du om? Det har veldig mye å gjøre med Internett & Nettverk...

Skrevet

http://reverseconnect.sourceforge.net/

Denne skal jeg teste ut :green:

Skrevet

http://reverseconnect.sourceforge.net/

Denne skal jeg teste ut :green:

:yes: Hørtes meget lovende ut

Skrevet (endret)

Mener denne skal stå under internett & nettverk eneste alternativet som er nogenlunde riktig er programmer, vet ikke hva moderatorene foretrekker. Men takk for tipset om reverse connect.

Endret av zaico
Skrevet

Dere fant url'en til reverse connect ser jeg :)

Når det er snakk om klienter til et nettverk/protokoll så er det et _program_

og snakk om programmer hører hjemme under programmer :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...