Gå til innhold

Dere som er redde for døden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GodSannhet skrev (29 minutter siden):

En prest sa en gang at alle mennesker har rett til å dø minst 5 ganger i løpet av livet, og for noen så bruker de opp alle 5 og blir gjenopplivet av legene. Jeg vet ikke om det står noe i bibelen om at alle mennesker har rett til å dø minst 5 ganger i løpet av livet.

Jesus har ikke sagt noe selv om hva han mener om de rettighetene, heller vet jeg ikke hva Gud har sagt om at menneskene har rett til å dø minst 5 ganger.

Trump og sa mye rart når han var President, det meste var svada.

Lenke til kommentar
GodSannhet skrev (41 minutter siden):

En prest sa en gang at alle mennesker har rett til å dø minst 5 ganger i løpet av livet, og for noen så bruker de opp alle 5 og blir gjenopplivet av legene. Jeg vet ikke om det står noe i bibelen om at alle mennesker har rett til å dø minst 5 ganger i løpet av livet.

Er dette noe du har funnet på selv, eller har du noe dokumentasjon på at dette ikke er fri fantasi? 

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (24 minutter siden):

Ett Paradox, men du må ha hatt det helt forferdelig før du ble født.

Før jeg ble født var jeg ikke bevisst min eksistens. Etter at jeg er død vil jeg, trolig, ikke være bevisst min ikkeeksistens.

Det endrer ikke det faktum at jeg mellom de to tilstander er veldig bevisst min eksistens, og konsekvensen av å dø. Og at selv om den kommende tilstanden ikke er noe å frykte i seg selv, gitt at den tilsvarer hva som var før jeg ble født, så representerer denne tilstanden slutten på den nåværende.

Slutten på livet, slutten på meg selv, slutten på essensen som utgjør meg. Slutten på å oppleve, lære og delta. Selvfølgelig frykter jeg denne endringen i tilstand. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...