Gå til innhold

Dyrets navn og merke.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[email protected] skrev (2 timer siden):

Kan du presisere hva du mener med at ved å unnlate vaksinering er man md på å la virusdyret fortsette med å få makten over oss med de følger det får for menneskehetens utvikling.

Ja, de som er uvaksinerte er ikke immune ovenfor smitte fra viruset, og kan derfor bære smitten med seg på andre igjen, også uten selv å bli syk eller vite at man har den. Det kan i verste fall føre til døden for de som blir smittet og ikke tåler den, og det vet man jo ikke på forhånd. Det kan like godt bli den som ikke vil bli vaksinert.

Deltavarianten sprer seg også på de som er fullvaksinerte fordi viruset har endret seg. Immunitet prosenten går derfor ned og man må oppgradere vaksinene igjen for å tilpasse den mot også denne varianten. Vaksinen produseres for å ta vekk smitte ved å la kroppen bekjempe den. Jo flere som velger bort vaksinen jo flere kan dø av smitten. Viruset får også bedre tid på å tilpasse seg og man har en svartedauen situasjon. Da også handlet det om smitteoverføring, renslighet og lang nok isolering slik at viruset ikke fikk spre seg over på andre. Det fantes ingen vaksine mot den på den tiden, men folk skjønte det vel etter hvert som bygdene ble liggende brakke og avstandene ble så lange at smitten døde ut av seg selv da avstanden ble lange nok slik at viruset døde før folk nådde frem til hverandre. Det er verre nå med all flytrafikken, og alle de unødvendige reisene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
[email protected] skrev (10 timer siden):

Kan du presisere hva du mener med; "Hvis målet er å spre sykdom, lidelse og død, så er det viktig å holde seg unna effektive vaksiner.

Det jeg skrev var: "Hvis målet er å spre sykdom, lidelse og død, så er det viktig å få folk til å holde seg unna høyst effektive vaksiner."

Ser ingen grunn til å presisere det noe nærmere, men hvis du er en slik person som ønsker at flest mulig skal lide og dø av Covid-19, så vet du vel hva du har å gjøre?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (På 18.7.2021 den 11.50):

.Rart det der. Han som angivelig skal elske alle på jord. (Johs. 3,16). Men som da straffer de sykeste og svakeste i samfunnet. Religion er merkelig greier.

 

Dette skjer hele tiden at man sikter på noe som er udokumentert og uforståelig.  (Joh. 3.16) For så har Gud elsket verden... Jeg lurer på hvor 2.Pet.3.13* faller på plass hen og hva som er galt med vår verden? - * Men etter hans løfte venter vi på en ny himmel og en ny jord hvor rettferdighet bor... eller Heb.8.8 Men Gud har noe å utsette på folket når han sier: Se dager skal komme da jeg skal opprette en ny pakt med Israels hus og Judas hus... Paulus som var død og fysisk fraværende, men til stede i ånden ser ut til å ha et oppgjør med sine tilhengere og ber dem ikke ha noe med dem som lever i hor og sier at han ikke mente den verden som har ransmenn, er grådige og har avgudsdyrkere, spottere, drukkenbolter - for da måtte dere jo gå ut av verden... 1.Kor.5 + Gal.1.1

Så, vel, her menes det vel to verdener?  ut av den ene og inn i den andre? Apokryfene nevner at Gud skapte to verdener, i 4.Esra 7.50

Lenke til kommentar
[email protected] skrev (På 18.7.2021 den 11.38):

Jeg vil aldri la meg vaksinere. Koronasertifikatet er forløperen til dyrets navn og merke (Joh. Åp. 13.) som alle mennesker må la seg innprente på sitt høyre håndledd eller på sin panne, hvis ikke vil du ikke få lov til å delta i samfunnet. Jeg tenker at WHO er dyret og Slangesymbolet i WHO`s emblem er 666.

Dyrets merke skal jeg ikke nevne, men at folka på World Economic Forum oppfører seg som dyr er nok så. WEF og dets leder Klaus Schwab med sin bok covid 19 the great reset vil nok ikke la arbeidere verden rundt ha sine organisasjoner. Heller ikke vil de ha statelig helsevesen, men privat fordi de da kan tjene penger. World economic forum er eid av de 1000 rikeste selskapene i verden og har nok ikke vanlige folks velbefinnende i fokus. De eier media, våpen fabrikkene og legemiddelinustrien. Og de eier konsulentene og PR selskapene som bestemmer hvordan aktuelle saker skal vinkles slik at vi er enige med dem.

De oppfører seg som dyr ja, men noe merke ala 666 har jeg ikke satt sann hehe ...   

Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (23 timer siden):

Ja, de som er uvaksinerte er ikke immune ovenfor smitte fra viruset, og kan derfor bære smitten med seg på andre igjen, også uten selv å bli syk eller vite at man har den. Det kan i verste fall føre til døden for de som blir smittet og ikke tåler den, og det vet man jo ikke på forhånd. Det kan like godt bli den som ikke vil bli vaksinert.

Deltavarianten sprer seg også på de som er fullvaksinerte fordi viruset har endret seg. Immunitet prosenten går derfor ned og man må oppgradere vaksinene igjen for å tilpasse den mot også denne varianten. Vaksinen produseres for å ta vekk smitte ved å la kroppen bekjempe den. Jo flere som velger bort vaksinen jo flere kan dø av smitten. Viruset får også bedre tid på å tilpasse seg og man har en svartedauen situasjon. Da også handlet det om smitteoverføring, renslighet og lang nok isolering slik at viruset ikke fikk spre seg over på andre. Det fantes ingen vaksine mot den på den tiden, men folk skjønte det vel etter hvert som bygdene ble liggende brakke og avstandene ble så lange at smitten døde ut av seg selv da avstanden ble lange nok slik at viruset døde før folk nådde frem til hverandre. Det er verre nå med all flytrafikken, og alle de unødvendige reisene.

Hm...

Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (23 timer siden):

Ja, de som er uvaksinerte er ikke immune ovenfor smitte fra viruset, og kan derfor bære smitten med seg på andre igjen, også uten selv å bli syk eller vite at man har den. Det kan i verste fall føre til døden for de som blir smittet og ikke tåler den, og det vet man jo ikke på forhånd. Det kan like godt bli den som ikke vil bli vaksinert.

Deltavarianten sprer seg også på de som er fullvaksinerte fordi viruset har endret seg. Immunitet prosenten går derfor ned og man må oppgradere vaksinene igjen for å tilpasse den mot også denne varianten. Vaksinen produseres for å ta vekk smitte ved å la kroppen bekjempe den. Jo flere som velger bort vaksinen jo flere kan dø av smitten. Viruset får også bedre tid på å tilpasse seg og man har en svartedauen situasjon. Da også handlet det om smitteoverføring, renslighet og lang nok isolering slik at viruset ikke fikk spre seg over på andre. Det fantes ingen vaksine mot den på den tiden, men folk skjønte det vel etter hvert som bygdene ble liggende brakke og avstandene ble så lange at smitten døde ut av seg selv da avstanden ble lange nok slik at viruset døde før folk nådde frem til hverandre. Det er verre nå med all flytrafikken, og alle de unødvendige reisene.

OK. Så du mener at de uvaksinerte ikke er immune ovenfor smitte fra viruset. Men saken er jo den at de vaksinerte er like utsatt for smitte som de uvaksinerte. Eller er det ikke riktig det som Folkehelseinstituttet hevder nemlig at man ennå ikke vet hvor effektiv vaksinen i seg selv er med på å hindre smitte. 

Lenke til kommentar
Bannanas skrev (3 timer siden):

Dyrets merke skal jeg ikke nevne, men at folka på World Economic Forum oppfører seg som dyr er nok så. WEF og dets leder Klaus Schwab med sin bok covid 19 the great reset vil nok ikke la arbeidere verden rundt ha sine organisasjoner. Heller ikke vil de ha statelig helsevesen, men privat fordi de da kan tjene penger. World economic forum er eid av de 1000 rikeste selskapene i verden og har nok ikke vanlige folks velbefinnende i fokus. De eier media, våpen fabrikkene og legemiddelinustrien. Og de eier konsulentene og PR selskapene som bestemmer hvordan aktuelle saker skal vinkles slik at vi er enige med dem.

 

De oppfører seg som dyr ja, men noe merke ala 666 har jeg ikke satt sann hehe ...   

Takker for opplysningen, men jeg tror ikke World Economic Forum vil ha stor nok innflytelse på politikerne til å kunne gjennomføre noe så drastisk som å kreve at verdens befolkning må la seg innprente på sin høyre hånd og/eller på sin panne dyrets navn og merke, men det vil WHO ha. 

Lenke til kommentar
Splitter skrev (16 timer siden):

Det jeg skrev var: "Hvis målet er å spre sykdom, lidelse og død, så er det viktig å få folk til å holde seg unna høyst effektive vaksiner."

Ser ingen grunn til å presisere det noe nærmere, men hvis du er en slik person som ønsker at flest mulig skal lide og dø av Covid-19, så vet du vel hva du har å gjøre?
 

Nei, jeg vet ikke det, og det er derfor jeg ber deg presisere. Men jeg skjønner at du i likhet med Pallehylsa har problemer med å presisere skittkasting.

Lenke til kommentar
[email protected] skrev (På 18.7.2021 den 11.38):

Jeg vil aldri la meg vaksinere. Koronasertifikatet er forløperen til dyrets navn og merke (Joh. Åp. 13.) som alle mennesker må la seg innprente på sitt høyre håndledd eller på sin panne, hvis ikke vil du ikke få lov til å delta i samfunnet. Jeg tenker at WHO er dyret og Slangesymbolet i WHO`s emblem er 666.

 

 WHO med sitt slangesymbol står i fremste rekke når det gjelder å kjempe for en global vaksinering og i kjølevannet er vaksinesertifikatet dukket opp. Jeg spør utelukkende om dette sertifikatet en dag vil rettferdiggjøre at det globalt sett vil bli fremmet forslag om å merke verdens befolkning med slangesymbolet, et symbol som kan være hver enkelt menneskes DNA, slik at det lettere skal kunne være å identifisere og kontrollere enkeltmennesket med henblikk på nye og kanskje enda farligere pandemier. At WHO står i spissen for et slikt prosjekt er naturlig nok fordi det ligger gode hensikter bak, som helbredelse av folket. Men det heter seg at veien til helvete er brolagt med gode hensikter. Så hva om?

Lenke til kommentar

Heri består visdommen. Den som har forstand, la ham regne ut dyrets tall. For det er et menneskes tall. Og dets tall er seks hundre og seksti seks. (Joh. Åp. k.13 v.18)

Her er visdommen.

Skal man regne ut dyrets tall (666) er setningen – for det er et menneskets tall -, veldig viktig, for ikke å si; helt avgjørende. Inntil nå har alle spekulasjoner omkring tallet vært fokusert på et spesielt menneskes tall (en satanistisk antikrist), men det er feil, for; - et menneskes tall -, er hvert ENKELT menneskes tall, nemlig menneskets DNA.

Dyret er WHO og tallet 666 er DNA tvinningen.

 

 

Lenke til kommentar
[email protected] skrev (1 time siden):

OK. Så du mener at de uvaksinerte ikke er immune ovenfor smitte fra viruset. Men saken er jo den at de vaksinerte er like utsatt for smitte som de uvaksinerte. Eller er det ikke riktig det som Folkehelseinstituttet hevder nemlig at man ennå ikke vet hvor effektiv vaksinen i seg selv er med på å hindre smitte. 

Ja, forandringer med immunprosenten går ned på de vaksinerte pga deltavarianten som er mer motstandsdyktige mot vaksinen, dette skrev jeg om i forrige svar. Jeg vet ikke situasjonen pr nå, og FHI må justere sine tall ettersom varianten sprer. Min siste oppdatering på vaksinen er at den har sunket ca 30% og da er det jo klart at smitten er på vei opp igjen. Men selv om vaksinen synker ned til 50%, så er man vaksinert har man i hvert fall 50/50 sjanse for ikke å bli smittet. Dessuten er det veldig store forskjeller på hvor frisk man er selv. Med underliggende sykdommer er det jo verre. Tror det var noe om røykere også, hvis viruset får røykhoste er det kanskje ikke fullt så i vigør til å smitte?

Lenke til kommentar
[email protected] skrev (31 minutter siden):

Heri består visdommen. Den som har forstand, la ham regne ut dyrets tall. For det er et menneskes tall. Og dets tall er seks hundre og seksti seks. (Joh. Åp. k.13 v.18)

Her er visdommen.

Skal man regne ut dyrets tall (666) er setningen – for det er et menneskets tall -, veldig viktig, for ikke å si; helt avgjørende. Inntil nå har alle spekulasjoner omkring tallet vært fokusert på et spesielt menneskes tall (en satanistisk antikrist), men det er feil, for; - et menneskes tall -, er hvert ENKELT menneskes tall, nemlig menneskets DNA.

Dyret er WHO og tallet 666 er DNA tvinningen.

 Ja, den er jo lett? 6+6+6= 18 = 1+8= 9 - Skal vi si 9. årtusen? 

 

 

 

Lenke til kommentar
Wall Dorf skrev (42 minutter siden):

Ja, forandringer med immunprosenten går ned på de vaksinerte pga deltavarianten som er mer motstandsdyktige mot vaksinen, dette skrev jeg om i forrige svar. Jeg vet ikke situasjonen pr nå, og FHI må justere sine tall ettersom varianten sprer. Min siste oppdatering på vaksinen er at den har sunket ca 30% og da er det jo klart at smitten er på vei opp igjen. Men selv om vaksinen synker ned til 50%, så er man vaksinert har man i hvert fall 50/50 sjanse for ikke å bli smittet. Dessuten er det veldig store forskjeller på hvor frisk man er selv. Med underliggende sykdommer er det jo verre. Tror det var noe om røykere også, hvis viruset får røykhoste er det kanskje ikke fullt så i vigør til å smitte?

Du skriver at hvis man er vaksinert så har man i hvert fall 50/50 sjanse for ikke å bli smittet. Du vet bedre enn FHI da siden FHI hevder at hvis man skal undersøke om vaksinen hindrer smitte krever det en annerledes fremgangsmåte på studiedesignet og slike studier foreligger ikke ennå.

Lenke til kommentar
[email protected] skrev (36 minutter siden):

Du skriver at hvis man er vaksinert så har man i hvert fall 50/50 sjanse for ikke å bli smittet. Du vet bedre enn FHI da siden FHI hevder at hvis man skal undersøke om vaksinen hindrer smitte krever det en annerledes fremgangsmåte på studiedesignet og slike studier foreligger ikke ennå.

Ja, men da er det jo fint at du oppdaterer meg, jeg har vært på tur i ødemarka og er ikke oppdatert. Denne er kanskje halvannen uke for gammel... 

Hyppig brukte vaksiner er effektive mot delta-varianten, ifølge ny studie (forskning.no)  Det ser fornektelig ut for at det ennå er bedre med en vaksine eller to enn ingen? Og det er uten testing, det er ikke vanlig fremgangsmåte for vaksinering, men kontroll av testpersoner.

Lenke til kommentar
Splitter skrev (42 minutter siden):

Det er ikke skittkasting. Jeg forstår bare ikke hvorfor du (som kristen?) ønsker å spre løgn og frykt rundt en vaksine som kan redde millioner fra sykdom og død. 

En stor andel konservative kristne lever i en sin egen boble utenfor resten av det etablerte samfunnet. De lager sine egne regler. Antageligvis vil de benytte enhver anledning til å "heve seg over" resten. Nå er ikke kristne kjent for å ha særlig tiltro til vitenskap og forskning heller. De lever i sin egen boble. Sånn er det bare. 

Det gjelder heldigvis ikke de fleste kristne. Kun de svært konservative ekstreme der ute. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ja va**inen er helt klart forløperen til Dyrets merke. Det er jo iferd med å gå i oppfyllelse at ingen skal kunne kjøpe eller selge uten det. Dessverre.
Jeg er ikke kristen, men anser Bibelen for å være en slags historiebok, der evangeliene beskriver en virkelig person som har levd, og en ganske spesiell en også. Jeg tror også på kanaliseringer, eller "åpenbaringer" som det står i Bibelen, og jeg syns det virker som Johannes har faktisk fått en slik åpenbaring fra Jesus, og at Jesus visste veldig mye som vi ikke vet. F.ex. fant foreldrene han i tempelet der han snakket med de skolerte om skriftene når han var 12 år gammel:

"Then, after three days they found Him in the temple, sitting in the midst of the teachers, both listening to them and asking them questions. 47 And all who heard Him were amazed at His understanding and His answers 48"
Source: https://bible.knowing-jesus.com/readings/Jesus-In-The-Temple-At-Twelve-Years-Old

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
7 hours ago, [email protected] said:

Heri består visdommen. Den som har forstand, la ham regne ut dyrets tall. For det er et menneskes tall. Og dets tall er seks hundre og seksti seks. (Joh. Åp. k.13 v.18)

Her er visdommen.

Skal man regne ut dyrets tall (666) er setningen – for det er et menneskets tall -, veldig viktig, for ikke å si; helt avgjørende. Inntil nå har alle spekulasjoner omkring tallet vært fokusert på et spesielt menneskes tall (en satanistisk antikrist), men det er feil, for; - et menneskes tall -, er hvert ENKELT menneskes tall, nemlig menneskets DNA.

Dyret er WHO og tallet 666 er DNA tvinningen.

Har du en god kilde på det med DNAet? Interessant teori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...