Gå til innhold

CS våpen (1.5)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg dreper "Aldri" folk med bare ett skudd med AWM...men så suger jeg hardt med den oxo da..

 

FN57 er bra i pistol fights, men ellers...tja...20 skudd i magasinet er fint, den er kraftigere enn glock, treffsikkerhet vet jeg ikke så mye om, men de skulle definitvt fått til penetreringsegenskapen til 5.7mm runden mye bedre! (samme situasjon med P90 (den kommer som 5.7mm sant?))

 

 

edit: gunfreak19...usaklig, og unødvendig kommentar...hater du CS så mye, så ikke les trådene...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Kor har du gjemt vekk Augen(Bullpup) da :wow:

 

Ellers va det vel ting som kan gjores bedre med noen av dei våpna.

 

SG550 trenge bara 1 innskytings skudd. Og full zoom funke fint med det på nært hold. Fra en av få som bruker det i 1.5.

Fatta ikkje korfor du kalle colt et våpen for njubis heller. Men du har nå dine oppfatninger.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Stakkers fyr :cry: Han har brukt lang tid på å lage denne "guiden" så får han bare negativ tilbakemeld. Selv er jeg enig at CS ikke er noe særlig bra spill og at "CS-miljø'et" er til å grine av. :laugh:

 

Ord som lol, newb, rofl, noob osv... :thumbdown:

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

Ups glemte visst augen ja :) hehe lol.. den er stort set som sg552.

Ang damagen jeg har skrevet.. den er utifra standard treff i magen bryst regionen.

Ang coltene. Ok ikke akkurat for njubies direkte men det er for dem som er for late til å lære seg ak.

På basis av profesjonelle spillerne (altså CPL)

er ak favoritt blandt de fleste med en del unntak.

Guiden er også retta for folk som vil prøve å bli gode med de våpen de ikke kan eller ikke skjønner seg på.

Lenke til kommentar
Ups glemte visst augen ja :) hehe lol.. den er stort set som sg552.

Ang damagen jeg har skrevet.. den er utifra standard treff i magen bryst regionen.

Ang coltene. Ok ikke akkurat for njubies direkte men det er for dem som er for late til å lære seg ak.

På basis av profesjonelle spillerne (altså CPL)

er ak favoritt blandt de fleste med en del unntak.

Guiden er også retta for folk som vil prøve å bli gode med de våpen de ikke kan eller ikke skjønner seg på.

glemte også si. Ettersom jeg har spilt siden beta så burde jeg ha god peil. Men seff er det masse ejg ikke vet. så jeg påstår ikke å være allviten heller. så ikke beskyld meg for det

Lenke til kommentar

Min mening.

 

Grei tekst det, selv om det er litt ting som ikke er helt riktig. Mp5 har ikke høyeste rate of fire, det er vel ganske tett mellom P90 eller tmp(husker ikke helt) Mp5 gjør ikke så spesielt mye mer skade en glock eller tmp, er bare det at den treffer bedre. Awp/awm som resten her sier er ikke sikkert dreper på et skudd, noe folk irriterer seg over når de får legshot :p Det er ikke alltid glock dreper hvis du får alle 3 skudd i skallen, selv om man ikke har hjelm trenger du faktisk litt mer.

Fordelen med denne pistolen er at om man treffer en motstander i huet

konstant så vil han få en rekyl på sin pistol

Treffer man en i hodet konstant dør vedkommende :p Men sånn at skjermen rister når man blir truffet skjer som regel av alle våpnene hvis man ikke har hjelm, og litt når man har hjelm. Bad å si at man trenger skillz til awp, trenger ikke no spesielt mer skillz enn med f.eks ak(mener nå jeg). Litt rart å si at Desert eaglen er best å velge, når det kommer helt ann på hva man selv liker. Five-seven har 20 kuler.
Lenke til kommentar
Min mening.

 

Grei tekst det, selv om det er litt ting som ikke er helt riktig. Mp5 har ikke høyeste rate of fire, det er vel ganske tett mellom P90 eller tmp(husker ikke helt) Mp5 gjør ikke så spesielt mye mer skade en glock eller tmp, er bare det at den treffer bedre. Awp/awm som resten her sier er ikke sikkert dreper på et skudd, noe folk irriterer seg over når de får legshot :p Det er ikke alltid glock dreper hvis du får alle 3 skudd i skallen, selv om man ikke har hjelm trenger du faktisk litt mer.

Fordelen med denne pistolen er at om man treffer en motstander i huet

konstant så vil han få en rekyl på sin pistol

Treffer man en i hodet konstant dør vedkommende :p Men sånn at skjermen rister når man blir truffet skjer som regel av alle våpnene hvis man ikke har hjelm, og litt når man har hjelm. Bad å si at man trenger skillz til awp, trenger ikke no spesielt mer skillz enn med f.eks ak(mener nå jeg). Litt rart å si at Desert eaglen er best å velge, når det kommer helt ann på hva man selv liker. Five-seven har 20 kuler.

Legg merke til jeg har ikke favorisert noen av våpenene.

Seff tar ikke awp kill om du er så sugen at du ikke klarer så treffe der du skal.

JEg tar på basis av at du treffer, og at du kan lære deg et våpen.tok visst feil med magasinet til fiveseven men det er en mindre detalj man ikke behøver å henge seg opp i . Damagen tl five seven er relativt lav ja men den gjør nok damage til å skaffe deg en kill ettersom treffsikkerheten er god.

Nei kan godt hende MP5 ikke har høyest Rate of fire men den er nær å ha det.. har ikke skjekka.

Lenke til kommentar
Du favoriserer jo Desert Eaglen.... Men det skal vi ikke henge oss opp i, som jeg sa grei guide, men noe som sikkert kunne vært retta litt på.

Beklager om det virker som jeg favoriserer deaglen. Det som var meninga og skrevet såfall var best forhold til pris, treffsikkerhet og damage. og i praksis er dette valget flest bruker. den og usp

Lenke til kommentar
Jepp men du sier jo at Desert er best i overall, når det er flere ting som teller en kunn damage og treffsikkerhet. Hva med Rate of fire eller hvor mange kuler det er i magasinet, Desert har jo ganske få vettu :roll:

Jeg har skrevet etter grunnlag av mine skillz. ergo trenger ikke mer enn 1 mag til å drepe 3 stk liksom. HS HS HS. men beklager igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...