Gå til innhold

CS våpen (1.5)


Anbefalte innlegg

riktig at jeg har glemt en del våpen.. men legg merke til jeg har utelatt det som ikke skyter.. men har med uhell glemt aug og para og kasnkje en til men husker ikke. Ja enig glock er et klokt valg og utrolig bra pistol.. men de fleste oppfatter ikke det.. denne er overlegen pga treffsikkerheten men damage er for lav.

 

Para ja.. dne er det ikke mange som bruker lenger :p

Men moro er den...

Glock 18 er ritkige navn men synd de har lagd grafikken feil :p(i cs 1.6 mener jeg .....)

 

Yndlingsvåpen ja ..... joda varierer egentlig.. på humøret..

Ak som regel.

awp på andre dager..

scout (kun i pcw)

 

Jeg mener ike at m4 er for njubies ordrett.. men de tjeg mener er at man krever mindre skillz med den ettersom den ikke har så ****** til rekyl..

Ellers er den god som alt annet

 

 

Mac 10 er hyppig hs våpen.. skrev jo det.. men den lønner seg ikke i en pcw / cw

Skulle likt å se en pcw/cw som noen bruker de våpenet..

Har ikke sett noen.. fordi om man taper gunround bruker man IKKE penger for da sparer man til AWM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det du skriver nå vincentya er feil til de grader.

taper du gunround sparer du ikke til awp, da må du vente 3-4 runder før du har sjangs på et win.

du tar enten en eller 2 ecoer og kjøper et anstendig men billig våpen (ak eller colt som regel) eller kjøper deg et våpen i andre runden og prøver å overaske fienden.

funker som ****** med deagle-ecoer. mac10 ecoer er derimot noe jeg aldri har sett i en pcw, i min 3 år lange cs karriere.

Lenke til kommentar

Min lille våpenguide..

De 4 første kulene i pistolene er noengang bad aim på, her snakker vi like bad aim som når du hopper med awp i luften og skyter uten scope. Jeg skyter alltid ut de 4 første kulene ifra pistoler. Mp5 er ikke bra mot mange fiender på en gang da den gjerne bruker 10-15kuler for å drepe en.

 

Glock og mp5, bra på kort rekkevidde, ubrukelig på lang avstand.

Usp og ump, bare på kort rekkevidde (mp5 er bedre though) - begge våpene er bra på lengre avstander også.

 

colt og ak, begge våpene er bra på alle avstander..

Scout og awp, veldig bra våpen på alle avstander men ikke bra mot mange fiender på en gang.

Desert eagle, veldig bra pistol sammen med scout, ikke bra mot flere fiender på en gnag.

Terror sin sinnsykt dyre automat rifle, Veldig bra, bedre enn scout men awp er bedre i de fleste situasjoner.

Hagler, begge hagler er veldig bra i nærkamp, men det er kun den dyre som er bra mot flere fiender samtidig.

Dette var egentlig alle våpen du trenger å kunne noe om :)

Lenke til kommentar
det du skriver nå vincentya er feil til de grader.

taper du gunround sparer du ikke til awp, da må du vente 3-4 runder før du har sjangs på et win.

du tar enten en eller 2 ecoer og kjøper et anstendig men billig våpen (ak eller colt som regel) eller kjøper deg et våpen i andre runden og prøver å overaske fienden.

funker som ****** med deagle-ecoer. mac10 ecoer er derimot noe jeg aldri har sett i en pcw, i min 3 år lange cs karriere.

oi .. jeg må ha tenkt på vinnende team :blush:

 

litt driti ut :p

MEn ja riktig som du sier.. aldri har jeg heller sett noen spille med mac 10 i pcw/cw

Lenke til kommentar

Jeg tror neppe det er "VincentYa" som har skrevet alt det der i det hele tatt!

Det finnes utallige mange sider der du kan få slik informasjon om cs. Og for alt jeg vet så kan jo dette være kopiert rett ut i fra en side. Men det kan jo være vanskelig å bevise.

 

Hvem gidder å lete etter siden...i så tillfelle, om du har det.

 

Jeg beskylder deg ikke for noe VincentYa, jeg skriver bare det jeg tror!

 

:roll:

Lenke til kommentar
Jeg tror neppe det er "VincentYa" som har skrevet alt det der i det hele tatt!

Det finnes utallige mange sider der du kan få slik informasjon om cs. Og for alt jeg vet så kan jo dette være kopiert rett ut i fra en side. Men det kan jo være vanskelig å bevise.

 

Hvem gidder å lete etter siden...i så tillfelle, om du har det.

 

Jeg beskylder deg ikke for noe VincentYa, jeg skriver bare det jeg tror!

 

:roll:

jeg har skrevet det.. men info som damage har jeg tatt fra cs sider jeg leste for lenge siden.

Du kan få wordpad dokumentet jeg har teksten på.. legg merke til at jeg har en del "feil" som folka retter på ang våpenee.. er det fremdeles ikke jeg som har skrevet det?

 

Ps: på en måte tar jeg det som positivt at du ikke trur det er jeg som har skrevet det.. skrev det en dag jeg kjeda meg på jobben

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...