Gå til innhold

CS våpen (1.5)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beste gønner i min mening = usp..billig, spesiellt for CT ;), silenced, relativt høy skade, og stort clip :)

 

jeg eide en pistol server en gang med FN57 mot en gjeng som brukte DE (de eide meg med standard våpen da ;) ) grunn? fordi de gikk tomme og måtte reloade etter å ha drept en person, mens jeg fikk 2-3 kills på ett clip med FN57...ROF og Ammo kappasitet har mye å si...er man ikke god å treffe, vil jeg ikke anbefale DE, da du må treffe rimelig bra med 1-2 skudd for å drepe, og med 2/7 skudd er ikke bra..+litt dårlig ROF...

 

og btw, er det bare jeg som mener at zoom på AUG og spesiellt Sig 552 er totalt unødvendig, ettersom ROF går ned til møkk med den på? (jeg like cqb da ;) )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg tror vi fikk et godt innblikk i miljøet på tilbakemeldinga denne posten fikk

 

Alle er verdensmestre, alle vet alt, og ingen gjør feil

 

Jeg syntes posten var informativ, mye jeg ikke visste der

Gått inblikk? Alle er verdensmester?

Har ikke sakt noe om det jeg, har faktisk aldri spilt CS på nætt, men jeg vet fortsatt hvordan disse våpnene fungerer.

Lenke til kommentar
vist du aldri har spillt cs på nett er sjangsen for at du ikke kan / rett å slett suger med disse våpnene stor..

 

edit : men denne posten hjalp i så tilfelle ikke noe..

Denne påstanden er helt riktig.

Innstillingen til våpen og server er helt ulik fra dedicated server til en ordentlig nett server..

Innstillingene på INET servere gjør slik at hitboxen på våpene er helt annerledes noe som gjør at du IKKE kan bruke våpene slik som du husker dem.

Lenke til kommentar
vist du aldri har spillt cs på nett er sjangsen for at du ikke kan / rett å slett suger med disse våpnene stor..

 

edit : men denne posten hjalp i så tilfelle ikke noe..

Jepp det beviser at jeg ikke er noen verdensmester. Spiller bare CS på LAN, men det blir nok litt nettspill nå som ADSL kommer inn i huset.

Lenke til kommentar
til trådstarter:

 

hvor har du disse "Damage på xxx" ifra? å i hviken "hitbox"? Awm/p har en Damage på 300++ iogmed at det er muighet å ta trippel hs feks.

Damage er tatt ut i fra en offentlig cs side bare jeg husker ikke hvor dette var hen. Dessuten står damagen i cs også mns du kjøper våpene.

Damage er regnet ut fra bryst/mage region. Hs har man høyere damage uansett så slutt og kveruler

Lenke til kommentar

Teorien din om hitboxer er uansett feil. Hitboxen er i teorien akkurat den samme, uavhengig av om man spiller på internet, på LAN eller bare på den lokale maskina. Det du tenker på, er at netkoden kan representere dette på forskjellige måter i spillet, slik at modellen ikke nødvendigvis befinner seg akkurat der hvor serveren har registrert at spilleren befinner seg. Hitboxen angir bare hvilken del av modellen som tar skade i forhold til representasjonen av modellen og forandrer seg _absolutt_ ikke fra våpen til våpen.

 

Det er ikke nødvendigvis "til høyre" eller "til venstre" på noen som helst måte, men avhenger av spillsituasjonen og innstillingene på server og klient. I 1.5 er dette spesielt avhengig av hva f.eks. ex_interp står innstilt på, i forhold til updaterate og cmdrate og overføringshastighet og kvalitet mot server.

Lenke til kommentar
Teorien din om hitboxer er uansett feil. Hitboxen er i teorien akkurat den samme, uavhengig av om man spiller på internet, på LAN eller bare på den lokale maskina. Det du tenker på, er at netkoden kan representere dette på forskjellige måter i spillet, slik at modellen ikke nødvendigvis befinner seg akkurat der hvor serveren har registrert at spilleren befinner seg. Hitboxen angir bare hvilken del av modellen som tar skade i forhold til representasjonen av modellen og forandrer seg _absolutt_ ikke fra våpen til våpen.

 

Det er ikke nødvendigvis "til høyre" eller "til venstre" på noen som helst måte, men avhenger av spillsituasjonen og innstillingene på server og klient. I 1.5 er dette spesielt avhengig av hva f.eks. ex_interp står innstilt på, i forhold til updaterate og cmdrate og overføringshastighet og kvalitet mot server.

hva jeg tenkte med hitbox er at rekyleb blir helt på trynet i lan.

jaja

Lenke til kommentar
rekylen blir ikke helt på trynet i LAN.. rekylen blir helt på tryne på inet pga lagg..

på lan er den som den skal være..

Test ak på en bra inet server i god ping. den er helt annerledes enn lan (server du selv lager på din egen pc)

 

 

for og rette på forrige post.. jeg mente hitboxen i lan.

¨

 

Hitbox er random fire det er ejg klar over men rekyle er og forblir den samme åp åssen kulene havner "venstre" eller "høyre" for siktet-

Lenke til kommentar
rekylen blir ikke helt på trynet i LAN.. rekylen blir helt på tryne på inet pga lagg..

på lan er den som den skal være..

Test ak på en bra inet server i god ping. den er helt annerledes enn lan (server du selv lager på din egen pc)

 

 

for og rette på forrige post.. jeg mente hitboxen i lan.

¨

 

Hitbox er random fire det er ejg klar over men rekyle er og forblir den samme åp åssen kulene havner "venstre" eller "høyre" for siktet-

Ikke lek smart, og mest av alt, ikke lat som om du har noe peiling på dette i det heletatt.

 

Fiskfisk har åpenbart peiling, og da er det ingen vits i å krangle med ham om det. Og "regarding" det med hitboxer over LAN; Hitboxen er slik den skal være over LAN, da hastigheten mellom PC og server er nesten lik null.

Over internett derimot, kan du ofte spille på servere milevis unna, kanskje flere land unna, og derfor vil alt reagere litt saktere.

Lenke til kommentar
rekylen blir ikke helt på trynet i LAN.. rekylen blir helt på tryne på inet pga lagg..

på lan er den som den skal være..

Test ak på en bra inet server i god ping. den er helt annerledes enn lan (server du selv lager på din egen pc)

 

 

for og rette på forrige post.. jeg mente hitboxen i lan.

¨

 

Hitbox er random fire det er ejg klar over men rekyle er og forblir den samme åp åssen kulene havner "venstre" eller "høyre" for siktet-

Ikke lek smart, og mest av alt, ikke lat som om du har noe peiling på dette i det heletatt.

 

Fiskfisk har åpenbart peiling, og da er det ingen vits i å krangle med ham om det. Og "regarding" det med hitboxer over LAN; Hitboxen er slik den skal være over LAN, da hastigheten mellom PC og server er nesten lik null.

Over internett derimot, kan du ofte spille på servere milevis unna, kanskje flere land unna, og derfor vil alt reagere litt saktere.

Rekylen er ikk elik. fordi instillingene ikke er likesom fiskfisk sa.

Ta en titt på aken sin rekyl i hjemmelagd server i motINET

 

Jeg spiller med 10- 30 i ping på inet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...