Gå til innhold

Fantasy Premier League 2021/22 (Aller nyeste sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar de fleste hadde Bruno/Salah. Vurderer Antonio som (C) i runden nå da Liverpool har vanskelig kamp og United har Wolves som de ikke har allverdens tak på. 

Har Firminio på laget og 2,0 i banken. Vurder -4 for bytte, siden han kun har brukes som innbytter så langt og det møter Chelsea.

På den andre siden, er det i slike kamper han starter?

Endret av JUL
Lenke til kommentar

Tanken var at han var det billige alternativet i trioen jeg trodde skulle starte for Liverpool, som hadde ett greit program i starten av sesongen. Når det viser seg at Jota starter i trioen skulle jeg selvfølgelig hatt han i stedet. 

Uenig i at han er dårlig FPL materiale til 9,0, så lenge han starter🙄. Han scorer jevnt over 150 poeng siste fem sesonger og leverer en del assist selv om det ikke blir så mange mål. I samme kategori er det ingen som er like stabile (Cavert lewin, Cavani, Lacazett, Werner, Martial, Jesus, Ings). Da må man opp til Vardy og Kane som koster en del mer. Eventuelt kan man prøve seg på Aubameyang som er 2,0 billigere enn i fjor. Og det er det jeg gjør etter research til denne posten, sjekket programmer til Arsenal og det ser gunstig ut etter neste runde.

 

image.png.2a00547b94f4167e0a854121b5e1bdc4.png

Endret av JUL
Lenke til kommentar

Høres litt ut som du har bestemt deg på forhånd angående Firmino. Han glimrer imidlertid med sitt fravær i majoriteten av lagene rundt top10k, og hver sesong vil det alltid være 2-3 billigere spissalternativer som får like mye/mer poeng.

 

Behold han på bekostning av resten av laget og en middelmådig poengsum 

Lenke til kommentar

Som jeg skriver byttes han i Auba etter kommende runde. Jeg kan ikke ha han når han ikke starter kampene.

Også enig at det er vil være 2-3 bedre alternativer i løpet av sesongen, men hvem av de 20 alternativene det blir er vanskelig å vite før godt ut i sesongen. Så det blir veldig etterpåklokskap. Som "billigspiss" har jeg truffet godt på Antonio så langt.

 

Lenke til kommentar
JUL skrev (11 minutter siden):

Som jeg skriver byttes han i Auba etter kommende runde. Jeg kan ikke ha han når han ikke starter kampene.

Også enig at det er vil være 2-3 bedre alternativer i løpet av sesongen, men hvem av de 20 alternativene det blir er vanskelig å vite før godt ut i sesongen. Så det blir veldig etterpåklokskap. Som "billigspiss" har jeg truffet godt på Antonio så langt.

 

Det som er rart er at du bruker en Liverpool-plass på Firmino når det finnes 5-6 bedre valg. De er riktignok ikke spisser. 

Men det er jo godt mulig han starter mot Chelsea. 

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Tja, har både Salah og Trent i tillegg. Robertson er skadet. Mane mener jeg er for dyr, og Jota trodde jeg skulle være innbytter.

I tillegg er det mye mer snacks i Fantasy på midtbanen enn spissplass. Kjører 3-5-2 med backer i forsvar (Trent, Shaw, Cresswell)

Lenke til kommentar

Er nok påvirket av å ha sett mest toppkamper der Firminio har startet (og gjort en god jobb i disse). Hvis Jota er foretrukken er han jo ett varp til 7,5 når de to andre i trioen koster 12,0 og 12,5. 

Får se om det blir wildcard allerede første landslagspause. Hva er fair pris på Ronaldo som toppspiss på City? 14,5? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...