Gå til innhold

Fantasy Premier League 2021/22 (Aller nyeste sesong)


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart han blir dyr, men også opplagt kapteinsvalg, og det forsvarer prisen en del. Har Salah og kan da rullere på de to. Må nok ut med Bruno fra laget. Er det sannsynlig at han overtar straffer for  United? Han er jo besatt av rekorder og ønsker sikkert å ta de, på den andre siden har Bruno meget god uttelling på straffer. Som United supporter vil jeg at Bruno fortsetter med straffer. 

Hadde vel Ronaldo på FPL laget sist han var i PL, og det var god butikk. 

 

Lenke til kommentar
Zhivago skrev (4 timer siden):

14,5 er nok et rimelig anslag, muligens litt lavere. Blir interessant hvis han signerer, usikker på om om det vil komplisere eller forenkle valget av premium spillere.

 

Noen som kommer til å hente han inn med en gang?

Ronaldo rett inn. Godt jeg ikke har brukt ukens bytte enda, sparer og får det blir ikke bare å få han inn, blir vel den dyreste spilleren i spillet.

Lenke til kommentar
JUL skrev (3 timer siden):

Klart han blir dyr, men også opplagt kapteinsvalg, og det forsvarer prisen en del. Har Salah og kan da rullere på de to. Må nok ut med Bruno fra laget. Er det sannsynlig at han overtar straffer for  United? Han er jo besatt av rekorder og ønsker sikkert å ta de, på den andre siden har Bruno meget god uttelling på straffer. Som United supporter vil jeg at Bruno fortsetter med straffer. 

Hadde vel Ronaldo på FPL laget sist han var i PL, og det var god butikk. 

 

United? 

Edit: Herregud. Hva faen. Her legger jeg fra meg telefonen noen timer og bam... 

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Realistisk pris er 13.0 etter min mening. Skal ikke se bort ifra at han blir 12.0 eller 12.5 heller. Spillere blir gjerne litt billigere når de returnerer til pl eller spiller der for første gang. Han var vel 14.0 etter den monstersesongen han hadde i United. Robin Van Persie og Henry var også 14.0 i primen sin. 

For fpl sin skyld håper jeg han blir 13.5+. Da blir det mer ett punt og åpner for flere viable premium alternativer. Om han blir underpriset kommer han til å ha 99% ownership blant aktive spillere og da går poenget litt bort synes jeg 

 

Endret av Gamer98
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har allerede lekt litt med tanken, det lar seg faktisk fint gjøre uten at jeg hater resten av laget. Tror ikke jeg vil brenne av wildcardet på en stund, men det frister absolutt å kjøpe de nye dyre lekene på markedet. Tror folk at den beskjedne og ydmyke Ronaldo vil ta konsekvensen av at Bruno er bedre enn han på frispark og straffer? 

Lenke til kommentar

Rashford er ute med skade. Sancho har ikke imponert enda. James er antakelig på vei til Leeds. Greenwood har 3 mål på 3 kamper, og er sånn sett ganske bankers i startelleveren vil jeg si. Ronaldo kommer hovedsakelig til å spille spiss, kanskje LW om Ole vil bruke han samtidig med Cavani. Men også da vil Greenwood starte som RW tipper jeg. Risikoen for mindre spilletid kommer i hvert fall først etter at Sancho finner formen.

De Gea gjorde akkurat en kanonkamp, banens beste mot Wolves, kanskje hans beste prestasjon på flere år. Henderson kommer nok til å gradvis spilles inn via cupkamper. Tror DdG er et safe valg inntil videre.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Takk, da ble det De Gea inn, bra program og muligheter for flere clean sheets med Varane/Maguire.

Ble mye United/pool på laget (6 stk). I tillegg ble det kun en fra Chelsea/City/Leicester (Torres) 🤔

Mulig jeg byttet Wood i Saint maxime eller Pukki som har bra program og er 1,0 billigere. Er fremdeles lenge til neste runde, så kan jo skje ting i landslagspausen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestemte meg for å stå over Ronaldohypen i første omgang. Blir en slitsom affære å se kampen mot newcastle vel vitende om at "alle" har han som kaptein. Skulle svært gjerne hatt Jota også, men anså det viktigere å få byttet ut wilson og Ings med DCl og jimenez.

 

Mange i ronaldoklubben her nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...