Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dessverre ikke mulighet til å gjøre dette, men stiller meg meget positiv til prosjektet.

 

Kunne også tenke meg at man beskrev 3dmark01 og 03, hva som var viktig for å oppnå en høy score, hvordan man kunne øke denne , etc. Dette ville gjort skjermkoert / skjermer forumet enda bedre.

Lenke til kommentar
Kunne også tenke meg at man beskrev 3dmark01 og 03, hva som var viktig for å oppnå en høy score, hvordan man kunne øke denne , etc. Dette ville gjort skjermkoert / skjermer forumet enda bedre.

EnD.R.E. sa noe om at han kunne tenke seg å lage en liten tweakeguide til 3DMark slik at vi gutta kunne score litt bedre.

 

*venter i spenning*

Lenke til kommentar

Kan man bruke Word, kan man bruke DW. :) Og har man kunnskaper om grunnleggende HTML, er det veldig bra. Vi bruker Macromedia DreamWeaver (uansett versjon) når vi skriver artikler, og har en ferdig mal som skal benyttes. Det er også en fordel om man har litt peiling på bildebehandling, men det er ikke noe krav.

Lenke til kommentar
Kan man bruke Word, kan man bruke DW. :) Og har man kunnskaper om grunnleggende HTML, er det veldig bra. Vi bruker Macromedia DreamWeaver (uansett versjon) når vi skriver artikler, og har en ferdig mal som skal benyttes. Det er også en fordel om man har litt peiling på bildebehandling, men det er ikke noe krav.

Kan gjøre det hvis ingen andre vil. Bildebehandling har jeg riktignok ikke peiling på.

Lenke til kommentar

Det jeg trenger er en person som har ansvaret for å holde sidene oppdaterte. Denne personen vil, når det foreligger oppdateringer, sende de ferdige HTML-filene til meg eller Lars Bjerke for publisering. I denne forbindelse vil vi svært gjerne at noen skriver litt rundt 3DMark, hvordan man optimaliserer for 3DMark osv. Forstår jeg det korrekt, er målet å klare den høyeste 3DMark-scoren. Det vil bringe Overklokking.no inn på listen over "the worlds fastest webmasters", og DET har vi vel intet imot, har vi vel? :)

 

I første omgang vil vi benytte DW, men etterhvert vil vi gå over til et publiseringssystem, hvilket betyr at team-ansvarlig får mulighet til å legge ut stoff via web (publisering må fortsatt foretas av Lars eller meg).

 

Den personen som påtar seg dette ansvaret vil måtte kunne ta ansvaret for minimum et halvt til et år fram i tid. Vedkommende vil få tildelt en epostadresse og få tittelen "Overklokking.no 3D Mark team leader" og ellers få fulle rettigheter som de andre medarbeiderne i Overklokking.no.

Men vi er ikke interessert i de som bare tenker at "oj, egen @overklokking.no -mail og medarbeiderstatus i Overklokking.no er dødskult!". Vi er nødt til å ha kontinuitet og seriøsitet, ellers er det dødfødt å starte dette prosjektet.

 

Dersom dette går bra, vil jeg forsøke å få sponset lisenser på 3D Mark, sette opp premier mv. til konkurranser vi kan avholde. Videre kan det bli aktuelt å få laget unike effekter (t-skjorter, nøkkelringer, etc.) til team-medlemmer. Slike effekter vil bare bli tilgjengelige for "the 1337", altså de som virkelig er med på dette. Hvordan alt dette skal gjennomføres må planlegges nøyere, men dette er i alle fall mitt stående forslag. Vi vil opprette sub-domenet team3dmark.overklokking.no (eller noe liknende) hvor team-sidene vil bli plassert, med link fra vår forside.

 

På litt sikt kan det bli aktuelt å få dette i en egen database. Det kan også bli aktuelt å sette opp en egen forumkategori, enten "for members only" eller public. Jeg skal i alle fall legge alt til rette for å få dette til å bli en realitet.

 

Jeg anser herved meg selv og Lars Bjerke som teamsjefer, og den vi ansetter som teamleder vil svare direkte til oss, med meg som øverste myndighet.

Når dette kommer igang, vil jeg ta kontakt med Futuremark for å se hva jeg kan få til i forhold til dem.

Andre muligheter er å forhandle fram rabattavtaler på enkelte skjermkort hos en webshop, eksklusivt for medlemmer.

 

Så folkens - nå er det bare å sette igang! Men jeg MÅ ha en dedikert person til å bestyre dette, ellers setter vi ikke dette igang. Enten gjør vi dette skikkelig, eller så dropper vi det.

 

Om noen av dere er flinke med PHP / MySQL og er interessert i å delta i utvikling av en webløsning for dette, er jeg meget interessert i at dere tar kontakt.

Lenke til kommentar

Høres veldig bra ut yummy. Noe jeg synes er viktig er at denne personen har både interesse for og peil på 3DMark.

 

Jeg er allerede i gang med å skrive en guide om 3DMark generelt og hvordan oppnå en høy score, jeg tenkte å poste den i forumet, men er det interesse for å legge den ut på ok.no kan jo det gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...