Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så her blir det bare plass til high-end kort,har jeg forstått rett?

Selvsagt ikke, bench med TNT om du vil.

Flott,klarte å presse 9100 kortet mitt på en 11 plass på futuremark,og det med minimalt med artifacts,trodde nemmelig det var fjug å legge inn resultat når man hadde hatt artifacts....jeg er så ærlig så ærlig.... :roll:

Lenke til kommentar

I denne sammenhengen har jeg tenkt å gå til et reklame firma å få laget meg en case Etche med skriften :

 

Overklokking.no

3dmark team

 

One team,no boundaries (altså, et lag,ingen grenser)

 

Men siden dette skal være et team,så burde DE som er med på laget ha mulighet til å få tak i et slikt vist det er stemning for dette.Jeg vet ivertfall at jeg skal lage meg et uansett,å sette på plexien(så lenge yummy gir meg tillatelse til å bruke navnet)

 

Vist flere er interesert så krever dette en produsent og en selger,og blir endel mer omfattende da,men vist interesen er der,burde vi greie å lage til noe.

 

Noen som har forslag til utforming,eller andre ider til hvordan dette kan gjøres.

 

(slag ordet er lånt av det gamle Aker maritime,håper vi kan bruke dette uten å bli saksøkt av Røkke,siden det nå heter akerKvaerner og de bruker et helt annet slag ord)

Lenke til kommentar
Jepp, endelig får vi dette igang. Vi kan vel ikke vere dårligere enn andre :cool:

Skall iallefall gjøre det jeg kan for å skaffe score

skaffe deg prommey da elle ?? :roll:

Nei er allergisk mot støy ;)

må vell funke fett å ha prommy dersom du lydisolerer promym kassa? ;)

jeg har nå prommy og vapo xe, vil bare si at vapo xe kjølesystemet bråker mye mer enn mach II systemet. en prommy med lavt turtall bråker omtrent ikke.

 

bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
One team,no boundaries    (altså, et lag,ingen grenser)

 

 

Må isåfall være "no limits"

Boundary er jo landegrense...

eller?

det er vel egentlig det samme hva man velger, men jeg syntes selv at det var mere stil over "no limits" enn over "boundaries"...

 

har lyst til å være med, men jeg tror pc'n min er for dårlig... :blush:

 

får bare sette i gang å lete etter 3dmark da..

Lenke til kommentar

Det har ikke blitt noe tid til 3DMark-guide den siste tiden pga. skolen, men får se om det blir det til uka. Men er det noen andre som kan tenke seg å gjøre det er det bare å sette igang, vet ikke om jeg får til noen super guide. Det er ganske omfattende å ta for seg tweaking, da det er forskjellige tweaks til forskjellige OS, skjermkort, hovedkort osv. En mulighet er å få skrevet noe grunnleggende og generelt, og heller en del 2 med mer "viderekommen" tweaking til forskjellige plattformer senere (ikke at jeg har allverdens peil på dette området, mulig noen andre har det?). Noen med formeninger om dette?

Lenke til kommentar
Jeg kan godt hjelpe til!

 

Kan skrive om AMD (Hovedkort, BIOS, CPU, RAM) og/eller Radeon skjermkort.

 

Hvis EnD.R.E. vil at jeg skal skrive dah.

Kanskje du til og med vil gi meg et par retningslinjer om hvordan du vil ha den guiden? :dontgetit:

Går utifra at endre har tenkt og dele det hele opp i en del emner,

jeg kan gjerne ta den delen som forteller litt om 3DMark, poengsum o.l. som en slags innledning (hvis endre hadde tenk og ha det med da)

Anyway, endre får administrere det :yes:

Lenke til kommentar

Vel, jeg skriver ferdig en grunnleggende og generell guide først, der jeg har med det viktigste. Så får vi se, om forskjellige deler for AMD, Intel, ATi, nVidia osv. som forskjellige folk har skrevet legges til i den samme guiden eller en eller flere påfølgende deler.

 

Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Vel, jeg skriver ferdig en grunnleggende og generell guide først, der jeg har med det viktigste. Så får vi se, om forskjellige deler for AMD, Intel, ATi, nVidia osv. som forskjellige folk har skrevet legges til i den samme guiden eller en eller flere påfølgende deler.

 

Eller hva mener dere?

Høres bra ut :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...