Gå til innhold

Hardware.no: Hva med et Overklokking.no team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med lista til www.overclockers.com?

overclockers.com 3DMark team

Jeg tror det kan være et greit opplegg?

 

Jeg er med. :yes:

 

Jeg har ingen maskin nå, men det har sin naturlige forklaring. Jeg holder på med førstegangstjeneste i garden. Her er det lite helgeperm, for å si det sånn... :(

 

Men til sommeren, derimot. Da skal jeg sette verdensrekord med GeForce 2 MX og S3 Savage 4! :D

 

Det er mulig jeg kan være med på litt organisering også, hvis det trengs.

 

Endelig et 3DMark Team!

Lenke til kommentar

Antar jeg er lagets første medlem nå :)

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7420254

 

Så da er det opptil Yummy; tar du ansvaret for medlemsliste og toppliste (du må ha tid til å oppdatere ofte!), eller skal en annen forumbruker gjøre det? Som sagt kan jeg ta hele eller deler av ansvaret.

 

Tenker jeg skriver guide neste uke eller noe, er det noen som har tips/forslag/tweaks tas de gjerne imot på PM.

 

Egentlig synes jeg vi bør ha toppliste, medlemsliste etc. i forumet. Kanskje en egen kategori?

 

Fint at du skal ta et par verdensrekorder for laget Oddarne, selv om det ikke er de det er mest kamp om :)

Lenke til kommentar

kan vel alltids være med. Blir i FX5700U klassen iallefall, regner med å hevde meg bra tross luftkjøling,har jo A64 :)

 

Kunne lagt til 9600Pro scoren min, en gang #3 i verden, men den er vel litt lenger ned nå som 9600XT har gjort sitt inntog. Lå vel på 15100 med AXP2500+.

 

Blir ikke benching før komplett får inn nye A64 iallefall. Skal vmodde skjermkortet og hk, kjekt å jobbe på verksted i militæret :)

Lenke til kommentar

hvordan får jeg registert min super score på 4870 ?

 

nåt jeg trykker på Online resultbrowser får jeg dette opp:

 

Welcome to ORB!

Project Submission Failed

 

Må jeg være medlem noe sted?

 

edit : laster ned en eller annen patch nå på 5 mb. oppgradering. Går det kanskje da?

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Slenger meg på jeg og da, men jeg har ikke så bra score i forhold til specs :(

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7334444

 

EnD.R.E: Hvordan får du så høy poengsum når du ikke har i nærheten av så bra specs som meg? Tell me your secret!! :thumbs:

You wish! :green:

 

Neida, har ingen spesielle hemmeligheter, det er mye overklokking og mye testing som står bak. Men det jeg har av tips kommer med i 3DMark-guiden ;)

Lenke til kommentar
hvordan får jeg registert min super score på 4870 ?

 

nåt jeg trykker på Online resultbrowser får jeg dette opp:

 

Welcome to ORB!

Project Submission Failed

 

Må jeg være medlem noe sted?

 

edit : laster ned en eller annen patch nå på 5 mb. oppgradering. Går det kanskje da?

Du må iallfall være medlem på futuremark.com da... Er fort gjort å registrere seg

Endret av ahdrage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...