Vertical^ Skrevet 11. mai 2021 Skrevet 11. mai 2021 (endret) Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛 Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste. Endret 11. mai 2021 av Vertical^
Gucci Sandwich Skrevet 11. mai 2021 Forfatter Skrevet 11. mai 2021 Takk til alle sammen som har kommet med innspill!👍🏻 Dessverre har jeg lagt M2’en på hylla, å sikter mer mot en brukt 2017 P100D. Men hvis ting ikke forandres så mye (typ nåtid) i fremtiden, så skal jeg faktisk kjøpe en M2 som jeg skal ha livet ut! 1
bzzlink Skrevet 11. mai 2021 Skrevet 11. mai 2021 1 hour ago, Vertical^ said: Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛 Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste. 3
liehen Skrevet 11. mai 2021 Skrevet 11. mai 2021 1 hour ago, Gucci Sandwich said: Takk til alle sammen som har kommet med innspill!👍🏻 Dessverre har jeg lagt M2’en på hylla, å sikter mer mot en brukt 2017 P100D. Men hvis ting ikke forandres så mye (typ nåtid) i fremtiden, så skal jeg faktisk kjøpe en M2 som jeg skal ha livet ut! Kondolerer Gratulerer! 😅 Blir sikkert bra i fremtiden 😉
Gavekort Skrevet 11. mai 2021 Skrevet 11. mai 2021 Vertical^ skrev (3 timer siden): Hvorfor gikk denne tråden fra en M2 til mest sannsynlig godt under millionen (forutsatt bruktkjøpt), til både gamle og dyre 911-modeller? 😛 Trådstarterts førsteinnlegg ble tydeligvis også hans eneste. Det var ikke meningen å la det dominere tråden. Kort oppsummert så trenger ikke relativt verditap på en premium bil å være så høy, så lenge du har flaks med bilen din. Forskjellen på verditap på en M2 til 650k og en hypotetisk Model S til 650k er nok ubetydelig. Kjøper du derimot en førstegenerasjons Cayenne med den horrible dieselmotoren så kan du forvente at bilen ikke er verdt stort mer enn sin vekt i stål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå